M-am saturat!

16 09 2009

M-am saturat de aceasta Romanie care nu-i a mea!De hoarda de politicieni smenari si corupti, de interlopi care fac legea, de multinationale care dau spaga pentru a-si asigura contracte grase pe spinarea mea si a ta!M-am saturat sa strig mut si sa stau capra!

M-am saturat de clasa politica din Romania!De toti acesti parveniti agramati a caror unic tel este de a acumula bani si putere, cu orice pret.M-am saturat de iluzia alegerilor, cand, de fapt, singurii castigatori sunt tot ei! Mi-e greata de parlamentari care-mi impun moralitatea in timp ce ei fac tot ce le trece prin cap.Si de coruptie fara corupti! E plina tara de vilele, terenurile si proprietatile lor, „mostenite” de pe urma comisioanelor, de firme si firmulete inscrise pe numele prietenilor prietenilor lor si care au un unic scop: stoarcerea tarii si a noastra.De toate acestea mi-e lehamite!

Sunt satul sa trec strada pe zebra, tinand ochii bine deschisi ca nu cumva sa ma zdrobeasca bolidul unui interlop cu sabie, mandat de captura international si prieteni la Politie si Parlament.

Refuz sa mai intru in spitalul acela infect unde portarul, asistenta, doctorul si directorul asteapta spaga pentru a-mi salva viata.

Nu vreau sa mai am de-a face cu politisti care pandesc ascunsi cu radarul pentru a-si face bani de cadouri de Craciun.Si nici cu aceia care-si incaseaza periodic plicul pentru a inchide ochii.

Ca justitia este oarba o stim cu totii, dar nu de-a dreptul chioara si tembela sa arunce in puscarie un amarat care a furat o paine de foame, iar celui care a tras tepe de miliarde sa-i dea drumul si sa-l scoata basma curata!

M-am saturat sa fiu „fraierul” si ei „desteptii”, sa isi bata joc de noi toti de parca am fi pe mosia lor!

Nu-mi trebuie autostrada la pret de cinci si refuz ca multinationalele sa plateasca spaga grasa pentru a se imbogati pe spinarea noastra si a resurselor romanesti.

Mi-e sila de televiziuni si jurnale aservite, limbi in fundurile grase ce stau in fotoliile puterii si opozitiei.

Am obosit sa mi se spuna ca-i criza si trebuie sa strang cureaua, in timp ce leprele din fruntea tarii se lafaie si-i doare-n cot!

Nu vreau sa mai fiu un roman ratacit in Italia si sa nu stiu sigur daca vreau sa ma-ntorc acasa sau nu!

Daca si tu simti acelasi lucru, hai sa le aratam ca noi suntem cei multi si ei putini, ca noi putem sa-i schimbam si nu ei pe noi, ca noi suntem romani adevarati si cinstiti, iar ei doar o haita de infractori!

In primul rand, pentru a restabili echilibrele si a le sterge iluzia ca suntem niste oi bune de muls, avem nevoie de o demonstratie de forta: cum alegerile prezidentiale sunt deja adjudecate in favoarea lor, va propun sa mergeti la vot si sa votati nul!Fiindca, daca am vota „in alb”, nu ma-ndoiesc sa se gaseasca destule slugi care sa puna stampila in locul nostru.
Difuzati acest mesaj pe toate canalele, tinand cont ca nici un roman cu bun simt nu ar putea sa conteste afirmatiile sustinute.
Dati-mi un semn ca nu sunt singur lasand parerea sau propunerea voastra, sau chiar o simpla adresa de mail, la http://www.eugenvilcu.wordpress.com

Acesta este inceputul…fiindca m-am saturat intr-adevar!

Acțiuni

Information

19 responses

28 04 2010
Stefan B.

Salutari!
Sper ca inca sunteti activi, noi suntem tot un grup ONLINE care indrazneste sa viseze in continuare. Dorim sa deschidem un partid politic care sa fie o piatra de temelie pentru viitorul Romaniei . La baza va fi colaborarea (brainstormig) deschisa si transparenta a membrilor in vederea gasirii de solutii la problemele actuale Romanesti , apoi delegarea prin vot dinamic a celor care vor merge in parlament sa se bata pentru aceste proiecte. Daca stii ce este de facut in Romania sau cunosti o problema care trebuie rezolvata , haide sa facem o baza de date cu aceste idei , sa le discutam si sa delegam dintre noi o persoana care sa participe in urmatoarele alegeri din partea noastra. Si sa facem asta in fiecare colegiu electoral.
Data de start oficial : 4 Mai

Stefan
http://www.guvernare.org

11 03 2010
neuronos

@ alesanda sventz „uneori poti recunoaste un tampit chiar dupa felul in care se aseaza pe scaun”
cand am citit ca cere drept de autor pentru un protest, am descoperit ce vroia cu adevarat : ca 20 milioane de locuitori nemultumiti sa-i plateasca drepturi de autor pentru ca isi exprima nemultumirea ! cate 1 euro de persoana, dar cred ca a omis asta ! e mai periculoasa si perfida decat multi politicieni 🙂

@ Eugen, daca ne unim putem face ceva, putem incepe cu un protest in care sa ne oprim !

Daca vrei sa sprijini si sa promovezi proiectul de protest national : Romania se opreste ! detalii pe blogul meu !

cu respect
(sterge tot ce crezi ca e spam)

27 09 2009
Andrei Dumitrica

Salut

Felicitari pt pozitia transanta! Poate reusim sa crestem ceva impreuna…

27 09 2009
neinfectat de comunism

singura solutie inca o revolutie? dar mai are careva chef de revolutii ce vor fi probabil furate de nastase?

te astept la mine pe blog unde discutam cum Iranienii au fost prinsi cu pantalonii pe vine si cu mana in uraniu imbogatit….

\

26 09 2009
Dutu Mihai

Oooo, daaaa. Sunt convins că atât tu, cât şi Daniel veţi reuşi. Sunteţi pe drumul cel bun. 🙂 Vă urez succesuri mari.

27 09 2009
eugenvilcu

@ Dutu
Esti prea generos…

25 09 2009
eugenvilcu

Multumesc, Daniel.Fii convins ca nu ma voi opri aici!
Bafta si tie!

24 09 2009
Remus Cernea

Salut,

Cred ca ne intalnim in multe idei…
Poate ca este acum momentul sa creem contacte intre cei care gandim asemanator si sa incercam ceva impreuna:
http://remuscernea.ro/de-ce-candidez/

Spiritul critic este absolut necesar, dar e nevoie sa il convertim si in actiuni concrete de realizare a unor alternative credibile la actuala clasa politica.

O zi faina,

Remus Cernea
http://www.remuscernea.ro

23 09 2009
Daniel PC

Salutare tuturor,

inainte de toate, Eugen continua sa iti expui punctul de vedere, indiferent pe cine vei deranja. Tin sa iti spun ca nu esti singurul care simte asta. Poate ca voi fi blamat sau dusmanit, eu dupa multi ani de schimbari „radicale” ale Romaniei am ales sa devin comunist deoarece consider ca ceea ce ii face pe ei sa tremure e ideea ca comunistii vor reveni, cu o dorinta puternica de a-si lua revansa fata de tot ce ne-au facut in ultimii 20 de ani. Stiu ca sunt multi care cred ca noi neocomunistii nu avem nici-o sansa, insa pentru o clipa ascultati vocea timida a comunului roman de pe strada. El vrea ca comunistii autentici sa vina inapoi sa faca ordine si sa impuna legea. Deci chiar daca ne veti ura, continuati sa va spuneti off-ul, continuati sa va uniti vocile umile si tacute intr-un urlet groaznic, incercati sa le spuneti politicienilor „democrati” … ATAT. VREM FAPTE, NU VORBE, VREM EFICIENTA, NU RISIPA, VREM DREPTURI SI LIBERTATI REALE, NU PROMISIUNI SI ILUZII. Noi suntem aici sa luptam alaturi de voi pentru drepturile si libertatile noastre, pentru o viata mai buna pentru noi si copiii nostri.

Sa aveti o zi buna in continuare.

17 09 2009
Giovanni il romeno

Eu sunt un suporter al A.Svet, precum si a lui Eugen.
Ceea ce NU-MI place la prima, este „apararea proprietatii intelectuale”, ca si cum numai ea ar fi fost capabila sa conceapa asa ceva.
De aceea eu apar postarea de fata.
Eu in micimea mea, vreau aproximativ aceleasi chestii cu A.Svet, dar am avut bunul simt de a … nu le considera DOAR ale mele, ba am „impins” la utilizarea lor (inaintea A.Svet).
PENTRU CA CEEA CE VREAU EU, NU TREBUIE SA-MI ADUCA NICI UN FOLOS, deoarece altfel, avem aceiasi Marie, …
Cu toate astea, apreciez actiunea ei si a altora, deoarece „spune multor chestii pe nume”!!!
Cu timpul, ceea ce este … in plus, dispare de la sine, iar ceea ce TREBUIE SPUS, …se va spune !!!

16 09 2009
Dutu Mihai

Citişi cu foarte mare atenţie şi textul tău este o copie fidelă a textului Alexandrei. Bine, e adaptat, dar e jenant. Dar dacă tu zici că e bine, atunci … bine. Totuşi să susţii că nici măcar nu te-ai inspirat din acel text … e deja prea mult.

17 09 2009
alexandra s.

nu vad totusi sa se propuna vreun partid sau vreo miscare care sa sustina cine stie ce utopie ci doar sa-ti exerciti dreptul la vot intr-o anumita maniera protestatara, asta era si mesajul lui Svet?
..bine, doar de dragul atacului poti spune multe dar, ori e copie fidela ori e text adaptat?
personal consider ca e bine ca ne putem exprima ideile, chiar daca nu vad lumea atat de revolutionar ca Eugen ..
oricum am incetat sa mai sper ca votul ar putea schimba ceva, dar daca nimeni nu ar fi luptat pentru dreptul femeilor la vot nici azi n-am fi considerate fiinte umane…poate ca si morile de vant pot fi invinse…

16 09 2009
eugenvilcu

Prietene, chestia e prea importanta pentru mine ca sa-mi permit sa ma inspir dintr-un text (Svet) creat pentru a servi intereselor pe care le combate.Citeste mai pe-ndelete si nu te grabi sa tragi concluzii.
Iti multumesc, oricum, pentru parere.

16 09 2009
Alexandra Svet, cu puţă (sau nu) | Alandala

[…] După lamentabi­lul eşec de revoltă al Ale­xandrei Svet au apărut pe lângă susţi­nă­tori (ai nimi­cu­lui intens mediatizat) şi plagia­tori. Băi, de ce ar da cineva dovadă de atâta pros­tie lipsă de origi­nalitate şi să-şi revendice un text, care teo­retic, se dorea a fi revo­luţio­nar? Când a apărut textul Ale­xadrei Svet începu­seră mulţi să râdă că de ce şi-a pus protecţie la text (un fel de-a spune protecţie). Păi uite d-aia, că se există Gogi ca ăsta. […]

16 09 2009
eugenvilcu

Mihai, nu stiu la ce te referi…poate-mi dai si mie o explicatie.

16 09 2009
Dutu Mihai

Bre, nici măcar la revolte nu te poţi abţine de la plagiat? Cât de penibil să fii să faci aşa ceva? Of,of, la luptă rrumâni!

16 09 2009
Alexandru

As spune ca justitia nu este deloc tampita Eugen, tin foarte mult sa nu ii jignesti inteligenta :), justitia este desteapta, stie de unde sa ia si ce sa dea. Chiar crezi in judecatori incompetenti? Eu cred ca ii demasca averile lor. Nu, doar ca asa cum era pe vremea lu Raposatu’ au si acum targete, si le ideplinesc cu gainari amarati care furau de mancare, ca nimeni nu zice ca trebuie sa fie interlopi, tre sa iasa la numar, atat.
In rest cred ca stii deja ca se face ceva, esti invitat sa participi.

Alex

16 09 2009
neinfectat de comunism

in locul tau as emigra demult…ala solutie nu ai, poate doar sa „te transformi” in ei…

16 09 2009
danut chidon

…e un prim pas bun ! am rezolvat problema cosului zilnic pentru inca un cetatean ! bifati va rog…lista ramine deschisa !

Lasă un răspuns

