Alternativa

28 09 2009

Remus Cernea nu va castiga cursa prezidentiala.

De fapt, cred ca nici macar nu si-a propus asta, actiunea sa fiind menita sa canalizeze voturile celor care, ca si mine, au ajuns la disperare in fata indiferentei si nesimtirii afisate de intreaga clasa politica actuala.Totul se vrea transformat intr-o unica, puternica lovitura de berbec in poarta Sistemului.

Daca acest deziderat se va realiza, aici fiind vorba de procentaj, va reprezenta un adevarat tsunami pentru mai marii Romaniei, cei care in aceasta clipa isi simt in siguranta fundurile grase mizand – a cata oara oare?! – pe sictirul romanului de rand.In caz contrar, va reprezenta un esec rasunator, de care candidatul Verzilor probabil va fi urmarit in intreaga cariera.
Pentru modul sinucigas in care si-a asumat aceasta raspundere, pentru faptul ca nu face parte din Sistem si isi propune sa lupte impotriva sa, pentru faptul ca reprezinta o ALTERNATIVA, m-am hotarat sa nu stau cu mainile-n san si sa-l sustin!
Ii rog pe toti prietenii si cititorii mei sa ia in considerare si aceasta optiune in momentul in care se vor prezenta la vot.

Acțiuni

Information

5 responses

5 10 2009
Stefan Mihaila

Cum sa-ti port pica?! Din contra, ma bucur ca-l sustii si ca ai scris pe blog despre Remus Cernea.

N-a fost o critica, tot ce vroiam defapt sa spun e ca in general e greu sa faci ceva ce TU nu crezi ca poti sa faci sau, in cazul asta, probabil ca pui mai mult suflet in a sustine pe cineva care consideri ca ARE o sansa…

Desigur, imi place berea 😉

4 10 2009
eugenvilcu

Prietene, in primul rand te felicit pentru decizia pe care ai luat-o! Nu sunt deloc un tip resemnat si mi-as dori din tot sufletul ca Remus sa reuseasca, insa, pe acest blog, eu spun ceea ce cred si numai ceea ce cred! Daca m-am inselat in privinta asta, ca-i omeneste, sunt sigur ca nu-mi vei purta pica si – cine stie?! – vom bea o bere impreuna.

4 10 2009
Stefan Mihaila

Mi se pare trist, Remus Cernea a reusit sa adune destul de multi suporteri, dar dintre acestia, o fi vreunul care crede intradevar ca Remus Cernea are o sansa sau a adunat ca suporteri o mana de oameni negativisti si resemnati?

4 10 2009
Stefan Mihaila

Daca nu are succes, nu cred ca are de ce sa fie urmarit de acest fapt in cariera. Daca nu ar fi facut nimic, daca nu ar fi incercat, atunci probabil asta l-ar fi urmarit intreaga viata… Eu ma bucur ca este cineva care sustine si punctul MEU de vedere si CANDIDEAZA… Daca nu o sa aiba sustinerea pe care spera (si sper) s-o aiba, tot este un castig pentru mine, ca cineva mi-a reprezentat interesele, chiar daca am fost o minoritate.
Cat despre noi, cei care-l sustinem, important mi se pare sa strangem semnaturi (sau sa donam bani, sa nu uitam, alti candidati baga zeci de milioane de euro in campanie)
Chiar e aiurea sa incepi cu „nu va castiga”… Eu ma bucur ca INCEARCA, toti trebuie sa ne luptam pentru lucrurile in care credem, sa facem tot ce putem face, altfel…

3 10 2009
Antonio Momoc

Un om cu bun simţ ca Remus nu are nicdio şansă în faţa tătucului şmecherilor Traian Băsescu!

http://www.antoniomomoc.com/smecher-basescu-si-a-anuntat-candidatura-neplanificat/

Lasă un răspuns

