Ce ar mai fi de adaugat?!

5 10 2009

Acest comentariu l-am gasit la http://www.serbanhuidu.ro/2009/1989-2009-degeaba/all-comments/#comments …mai departe, vedeti voi!

Am fost acolo!!! a scris pe 4 October 2009, 12:40 pm

Dar futu-le muma-n cur de nenorociti!Daca as putea, as face exact ce au facut ei, acesti comunisti infecti, care mai nou sunt democrati, celor trei frati,iubiti,fii si prieteni cu care am plecat la Bucuresti intr-o noapte pe care nu o voi uita niciodata.Am plecat 12 prieteni, 12 “copii” cu idealuri marete.Eram atat de entuziasmati atunci cand am plecat si aveam atat de multa ura in noi, dupa ce 4 tati ai unor dintre noi fusesera inchisi pentru ca spuseserea bancuri cu Ceasca la serviciu…pentru ca ei pur si simplu nu au vrut sa se fereasca….Partea cea mai urata este ca din cei doisprezece prieteni care am plecat, ne-am intors 9.

Am avut norocul si totodata ghinionul ca gloantele comunistilor sa nu ma nimereasca si pe mine…Si spun ghinionul pentru ca imi aduc perfect aminte cum ne-am dus la parintii prietenilor nostri.Si acum sa se puna in locul nostru jegurile, zoaiele sus-puse!Eu tremur in timp ce scriu! Sa se puna in locul nostru si sa se gandeasca cum te puteai duce, tu, ca om, la mama, la tatal si la sora mai mica a unui prieten, sa ii spui ca ai plecat cu el in dreapta ta, sa lupti pentru un viitor stralucit, si ca el nu se va mai intoarce niciodata.

Dar imaginati-va acum, in zilele acestea, cand intalnindu-ma cu mama prietenului despre care vorbeam,o femeie acum batrana si slabita pentru ca nu ii ajung banii decat de medicamente, din vorba in vorba am ajuns la discutia aceasta.Si ea m-a intrbat, dupa 20 de ani de de la moartea fiului sau inca cu lacrimi in ochi, “De ce a murit Adrian?Pentru ce mama a murit, ca sa imi fie mie mai bine?Si de ce nu imi e?”Inchei aici pentru ca nu mai pot scrie, este destul de dureros, dar inainte de a-mi lua ramas bun, poate cineva sa raspunda la intrebarile bietei femei care si-a pierdut unicul fiu la revolutie?

Cum pentru ce? Pentru ca un agramat incult si hot sa faca si sa desfaca in politica, ca unii sa vanda flote si orice altceva se putea vinde, ca securistii si fii securistilor sa conduca partide, sa fie alesi primari, pentru ca unii sa aiba libertatea de a face bani si apoi a ne umilii pe noi cu numarul marafetilor lor, pentru ca un needucat grobian, cioban sa fie cea mai prezenta persoana de la tv, pentru ca mogulii sa-si fac trusturi de presa, pentru ca fostii turnatori sa isi dea aere de politicieni si mari sefi de ziaristi, pentru ca poetul de curte al ceausestilor sa zbiere nationalist de asta data si asa mai departe….Ce nu-ti e clar?

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

