De-a dreptul peste stangul!

3 11 2009

Fac o paranteza la tot ce se-ntampla in tara si-n Italia pentru a va spune ce am vazut azi la „Realitatea”.
Era vorba despre gripa porcina amestecata cu demisia doctorului Streinu Cercel si cu anuntul convocarii CSAT.Acum, voi stiti ca nu sunt un fan Basescu, asa cum nu sunt nici pro Geoana sau Antonescu, considerandu-i pe toti acestia principali actori in opera de jefuire a bietei Romanii…totusi insistenta moderatorilor lui Vantu in a-l „imbarliga” pe presedinte mi-a provocat o usoara greata, ca sa nu spun o senzatie de a bori de-a binelea! S-a remarcat Razvan Dumitrescu, intr-o emisiune difuzata pe la orele 19.30, ca dupa aia nu m-am mai uitat.

Deci, pandemia poate reprezenta un real pericol pentru tara, caz in care toti trebuie sa lasam la o parte antipatiile politice si sa colaboram pentru evitarea catastrofei. Scenariile cu mii de morti si alarmism exagerat nu pot face altceva decat sa agraveze situatia, chiar daca ascund interesele mogulilor din media romaneasca.
Vazand zelul acestui Dumitrescu in a „stoarce” orice, numai sa dea-n Basescu, chiar daca la mijloc se afla viata a mii de romani, nu am decat sa ma-ntreb: Oare cat il plateste Vantu, ca mi-as cumpara si eu o maimuta de-asta?!

Acțiuni

Information

3 responses

4 11 2009
geotax

Sper că accepti şi critici: si cu convocarea CSAT, nu sună prea bine. În rest, toate bune…

5 11 2009
eugenvilcu

Ai dreptate….am „vazut-o” si eu dar pe moment mi-a fost lene.O rezolv acum.

3 11 2009
Gabi

Si pe mine ma enerveaza destul de tare chestia asta. Inteleg ca Basescu e cam antipatic, si eu il detest, dar totusi, e aiurea sa zici ca orice rahat se intampla, e vina lui Basescu. Asa a fost si cand au deraiat trenurile alea, vezi domne, e vina lui Basescu…asta e deja absurd. Bine, ca el nu se fereste sa politizeze evenimentele astea, e prostia lui.

Lasă un răspuns

