Publicitate înşelătoare

3 07 2010

Marţi, 06 iulie, în sala „del Mapamondo” a Palatului Monte Citorio se va desfăşura pentru prima dată ziua prieteniei româno-italiene, promovată de secţia Italia – România a Uniunii Interparlamentare şi dedicată temei „Confruntare între două economii”. Printre participanţi, Preşedintele Camerei Deputaţilor a Italiei, domnul Gianfranco Fini, ambasadorul Italiei la Bucureşti, Mario Cospito şi omologul său Răzvan Rusu, nume sonore ale politicii. Şi, bineînţeles, senatorul Viorel Riceard Badea, vicepreşedinte al grupului România – Italia.

Aici e buba! Dupa informaţiile mele, PIR îi pregăteşte acestuia o primire deosebită, Giancarlo Germani şi Mihai Muntean manifestându-şi intenţia de a participala şedinţă. Ba îl vor aduce cu ei şi pe proaspătul expedelist Iosif Gal, care pare din ce în ce mai apropiat partidului româno-italian! Va urma probabil o spălare de rufe în public în cel mai pur stil românesc, pentru a demonstra italienilor că nu suntem cu nimic mai prejos decât ei şi românilor că PIR este atât de mare încât se ia de gât cu PDL în orice împrejurare, de fapt acesta fiind principalul mesaj transmis şi cu ocazia protestelor la Legea 78.
Mie, dacă bălăcăreala se va întâmpla, mi se va confirma că lupta pentru imagine a partidului lui Germani nu ţine cont de victimele colaterale, adică noi.
Nu cred că păruiala PIR – PDL sau recenta mărire a taxelor consulare reprezintă principalele probleme ale românilor din peninsulă: există lipsa de locuri de muncă, nerespectarea drepturilor muncitorilor români, manifestările de rasism sau rigiditatea autorităţilor în raporturile cu membrii comunităţii. Poate că acţionând pe aceste domenii, PIR ar putea creşte şi deveni reprezentativ pentru comunitatea românească…restul e doar publicitate înşelătoare.

Acțiuni

Information

48 responses

7 07 2010
Duţu Mihai

Ştefane, poţi să zici şi să faci ce vrei (poţi chiar să uzi şi canapeaua. 😀 ) dar eşti off-topic. Aduci puţin cu un … dac. Să fii tu oare, Giovanni? 😀

7 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, la nici 24 de ore de la finele evenimentului am folosit perfectul simplu. Aşa că las-o-n sânge că n-ai dreptate. A, dacă aş fi folosit perfectul simplu referindu-mă la un eveniment de săptămâna trecută da. Rămâne cum am stabilit, nu te ambala pe subiectul ăsta căci ai carenţe.

7 07 2010
eugenvilcu

Duţu: „Avenimentu’ ” fu dacă tocmai se termină sau, oricum, se întâmplă azi. Da’ dacă tu zici că fu mişto evenimentul DE IERI, te cred pe cuvânt de şoim al patriei!
🙂
Muntean: 🙂 🙂 🙂 E plăcut de ştiut că la PIR mai găseşti şi câte-un interlocutor neconstipat!

8 07 2010
Mihai Muntean

„E plăcut de ştiut că la PIR mai găseşti şi câte-un interlocutor neconstipat!”

@Ti-a luat cam mult sa observi.
Totusi poate ne dezvalui si 9 varianta ce-ti va ajunge la oreche, in legatura cu evenimentele…care fusera( e corecta almanachea mea!?) 🙂

7 07 2010
Stefan

Intentia mea nu e sa atac PIR-ul dar intregul sistem politic romanesc si italian. Doua chestii mai INUTILE di punct de vedere politic si administrativ nu exista. Se arunca banii la companiile care ofera cea mai multa mita, se trateaza cu mafia si se fura la fiecare ocazie.

Fiecare din „oamenii” care merg si lucreaza in politica si ajung intr-un loc mai inalt, mai „visibil” sunt niste hoti de doi bani pe care le doare undeva de buna stare a statului si a persoanelor per care le reprezinta. Nu spun chestia asta pentru ca eu sufar cumva din causa incompetentei politicilor. O spun pentru ca SE VEDE.

Sunt niste bufoni care fac putin, vorbesc mult si castiga si mai mult. In Italia si in Romania am putea avea o completa autonomie a energiei electrice calculand si inlocuirea COMPLETA a gazului metan si a carburantilor. Am putea avea o completa autonomie sanitara si alimentara (cel putin bazele), locuri de munca pentru toata lumea cu 4 ore pe zi de munca, case pentru toata lumea si salarii mai mari decat acum. Ar fi si doua dintre tarile cele mai active in cercetare, cu sistemul de educatie cel mai bun di lume daca TOATE fondurile pentru respectivele armate si pentru respectivele Biserici (ma refer la institutii) ar fi complet retrase.

Dar ce se face? Se privatizeaza totul, dam toata tara pe mana americanilor si a sistemului lor bancar de rahat, renuntam la energia solara, eolica si geotermala pentru ca nu le convine la barosani (scuip in ochi pe cine ia mita! uita ca banii sunt numai niste bucati de hartie), renuntam la cercetare serioasa pentru ca ne punem probleme de etica impuse de religie si aruncam banii pe armata.

Pot sa merg la infinit, sa expun toate prostiile pe care se bazeaza sistemul politic, economic si administrativ al Italiei si al Romaniei, pot sa vorbesc fara sa ma mai opresc despre toate rahaturile pe care le fac politicii nostri si ai lor si despre cum sunt niste specii de sub-umani care NU AU DREPTUL sa traiasca pentru ca ne tin sclavi pentru ca si ei la randul lor sunt sclavii altcuiva. Pot dar sincer nu am timp si nu vad rostul! Pot sa zic io ce vreau si sa aduc argumentele cele mai solide doar nu o sa admita nimeni ca traieste intr-o lume condusa de prosti si de hapsani.

7 07 2010
Duţu Mihai

Era să uit. Tu te dai oltean da’ lb rrumână o violezi non-stop. Deci, el – evenimentul fu sau fuse (gen eu fusei sau eu fui, ambele amândouă corecte. 😀 . Da’ hai, bagă tu varianta corectă şi precizează şi sursa: malul gârlei, crâşma din colţ, birtul de la vecini, etc. . În anumite aspecte e bine să nu te arunci dacă nu eşti sigur că te pricepi. 😀

7 07 2010
Duţu Mihai

Daaa, precis datorită ţie a stat cuminte şi nu datorită regulilor impuse de organizatori (adică au luat cuvântul cei care au fost invitaţi să o facă, nu că ar fi fost reguli care să-i impună tăcere senatorului). Eşti nambăr oan. Dacă tu crezi asta, rămâne valabilă si analogia făcută de mine (aia cu violul). 😀 Adevărul e că fără tine ne-am fi dat dracu’ de mult. Cât despre detalii, îţi pot spune că le-am aflat şi nu se referă la meniu şi poze. Astea-s subiecte sensibile pe care le tratezi tu, nu-ţi răpeşte nimeni această plăcere. Cu toate astea, m-aş fi aşteptat să revii sau să vii cu impresii şi concluzii. A, senatorul nu s-a trezit încă, amicul tău încă nu are veşti de la sponsor? Hai că până la sfârşitul săptămânii poate afli şi tu ce şi cum şi ne scoţi din ceaţă. 😀

7 07 2010
eugenvilcu

Singura concluzie este că perfectul simplu nu-i chiar aşa de simplu…îţi trebuie vreme îndelungată petrecută printre olteni ca să-i descifrezi nuanţele 🙂 Despre restu’, probabil detaliile importante le poţi avea de la şefii tăi: ce s-a servit invitaţilor şi care cu cine s-a pozat.
🙂 Să nu zici că-s mojic, vă dau o temă de dezbatere: datorită semnalului de alarmă tras de mine, sematorul Badea a stat cuminte şi nebălăcărit în mulţime. 🙂 🙂 🙂 Nu mă iertaţi!!!

7 07 2010
Mihai Muntean

@Eugen; Propun sa confruntam „detaliile de la sefi”! 🙂 🙂 Trebuie sa stii insa, ca iar ai aflat jumatati de…”chestii”, caci „seful tau/vostru…sic” : a plecat la …nana, inaintea …servirii desertului.( la fel si oaspetii…onorifici. 🙂 ) Probabil si-a adus aminte ca si-a lasat lacheul infometat in fata hotelului.
Data viitoare cind o mai faci pe Vasile Roaita, ai grija sa tragi (de coada) sirena …potrivita! 🙂
In concluzie..senaturul iti este dator! 🙂

7 07 2010
Duţu Mihai

Ştefane, sunt de acord cu tine în privinţa PD-L-ului, dar în ceea ce priveşte PIR nu. PIR este singurul partid rrumânesc activ în Italia. Aşa cu drepturi limitate face politica acestei comunităţi în Italia. Ştiu că pretenţiile sunt mari dar până să ceri să ne dăm cu capul de pereţi până ne revenim îţi recomand să ne exemplifici tu. Nu de alta, dar am impresia ca habarnist din punct de vedere politic eşti tu. Sau ai vrut doar să ataci PIR, aşa ca restul rrumânilor de bună credinţă? 😀
Eugene, bre, nu fu scandal şi nici publicitate înşelătoare. Probabil sursele ţi-au zis că s-au dezbătut probleme interesante, cum ar fi restricţiile de pe piaţa muncii. Dar bănuiesc că nu te interesează. Probabil eşti supărat că Badea n-a intervenit şi a stat cuminte în mulţime. Probabil e vina PIR-ului şi aici. 😀 Aştept concluziile tale.

7 07 2010
Stefan

PIR? PdL? Politica? Intre Romania si Italia? Faceti-va favoarea si dati-va cu capul de pereti pana intelegeti ce reprezinta, ce inseamna si ce rezolva aceasta „colaborare” sau „confruntare” (depinde de punctul de vedere).

Daca nu aveti habar ce inseamna POLITICA si nu stiti care ar trebui sa fie rolul ei va rog frumos sa nu mai scrieti articole sau comentarii idioate.

6 07 2010
eugenvilcu

Uite că nu-i vorba doar de Farcaş…se pare că Alinuţa nu se-nghite cu mai multe asociaţii, drept care a „omis” să le trimită invitaţiile cu pricina 🙂 Stau şi mă tot întreb care ar fi poziţia „colegului” Melis dacă ar afla pozna… 🙂 🙂 🙂

6 07 2010
Duţu Mihai

Acest eveniment îl poţi numi chermeză sau şezătoare doar în condiţiile în care are aceeaşi desfăşurare şi finalitate ca cele organizate de noi, rrumânii. Eu am participat atât la evenimente italiene cât şi la cele rrumâneşti. E o mare, mare diferenţă. Dar oricum e diferenţă şi între chermeză şi „publicitate înşelătoare”. Nu crezi? Până la urmă nu e vorba de invitaţi ci de temă, pt că aşa cum ţi-am mai zis accesul era liber. Da’ ştiu că nu o scot la capăt că na, e vorba de PIR. Aştept ca evenimente de genul ăsta să fie organizate de Farcaş – această căprioară neprihănită a comunităţii noastre. 😀

6 07 2010
casandra

Permite-mi sa ma indoiesc…Eu m-am referit la Alina Harja in functie de scrieri ale ei; nu se pune ce-ar vrea Farcas ci daca a fost invitata asemeni lui Gal. Parca, totusi, nu esti prea corect, cand a fost evenimentul de la Consulatul Romaniei cu Badea-(vrem-nu vrem)senator al Parlamentului Romaniei, personalitate politica romaneasca, tu ai numit-o chermeza, acum, cand sunt prezente personalitati italiene la Roma tu il numesti mare eveniment…destul de partinitor, as zice…
Oricum, vad ca incepem sa spunem aceleasi lucruri, fara ca parerile noastre sa concorde …c’est la vie!

6 07 2010
Duţu Mihai

Exact, absolut toţi. Prima zi la Roma, aproape 200 de semnături şi la Torino în jur de 40. Adică toţi cei care se aflau la consulat în timpul sit-in-ului. Dacă până şi Eugen a semnat … 😀 . Tu ai încercat să vorbeşti cu Alina să vezi dacă dă semne de superioritate sau nu? Reacţia ei în acest context nu e nici de superioritate nici de ingâmfare, ci perfect normală având în vedere mizeriile aruncate de Vilcu. Eugen putea scrie ce vrea de PIR, de Alina, de mine sau altcineva, fără a batjocori un eveniment la care participă în calitate de organizatori multe persoanlităţi italiene. Aici e buba. Cu un titlu ca ăsta nu poţi spune ca ai avut bune intenţii şi cu ocazia asta ai dezamorsat bomba. Urmând logica lui Eugen şi eu pot afirma că Vilcu e un pedofil şi un violator în serie şi seară de seară iese în parcuri pt a căuta noi victime. Apoi vin şi spun că faptul că Eugen nu e de găsit prin parcuri mi se datorează, deoarece am prevăzut nişte evenimente nedorite. 😀 Ce zici, merge? Apoi, tu ştii că Farcaş nu se prea înghite cu Alina? Drept urmare ambele părţi nu pot fi obiective atunci când comentează una despre alta. Dacă Farcaş ar fi vrut să participe la eveniment, descărca invitaţia, o completa, o trimitea şi participa. Foarte simplu. O poti face şi tu şi Eugen. Mă rog, aţi fi putut să o faceţi, căci acum e târziu.
P.S.: Aştept o postare cu impresii de la întrunire – tot pe surse, evident. 😀

6 07 2010
casandra

Absolut toti? Nu pot sa te cred, informatiile mele sunt altele…Am facut eu analogie cu mine? – ma dezamagesti, autoritate poate fi si o persoana nu doar o institutie, ma gandesc ca stiai…Eu am afirmat ca atat timp cat tu nu manifesti respect pentru altii nu poti sa pretinzi sa fii tratat respectuos, intr-adevar partea a doua e mai neplacuta…imi displace atitudinea asta de celebritate care nu poate fi abordata de muritorul de rand.
M-am referit la credibilitatea spuselor ei, a zis ca a invitat toate asociatiile, dar Farcas zice ca ea nu a fost invitata, asta-i tot

5 07 2010
Duţu Mihai

No, cum îţi explici că în ciuda afişului absolut toţi privitorii au semnat petiţia şi nu numai? Ţi-aş mai zice ceva de logică dar iar îmi vei spune că am rămas fără argumente. 😀 Apoi tu faci o analogie uşor ridicolă. Să înţeleg că tu te compari cu autorităţile rrumâneşti pe care le-a bălăcărit Harja? Şi, consideri că un senator şi un deputat sunt instituţii? 😀 Chiar nu te înţeleg când spui că nu-i credibil un organizator al unui aveniment pe baza căruia comentează unul care nu este invitat şi nici nu intenţionează să participe. O luăm iar cu logica? 😀

5 07 2010
casandra

Mda… ma refeream la pronuntie..n-are importanta, in ceea ce priveste minimul respect m-ai facut sa zambesc, cum poti sa ceri replici respectuoase la adresa lu’ Harja cand nici ea nu-l manifesta fata de autoritati ale statului roman, e firesc sa primesti acelasi tratament, poate mai ai de invatat ca a fi divers si cu opinii diferite nu-i condamnabil, ca opozitia nu trebuie sa moara( replica despre logica si argumente o pui de fiecare data cand nu gasesti un raspuns convingator, poate mai schimbi).Vad ca nu-i atat de credibila cea pe care o aperi cu inversunare.N-am sustinut ca sunt mandra ca sunt romanca, asta e un fapt care nu mi se datoreaza mie, asa m-am nascut, parerea mea e ca sloganul acela a aruncat o urma de derizoriu asupra noastra ca romani aflati aici.
Ii raspund astfel si lui Muntean ca nu ar trebui sa i se intample absolut nimic tipului cu melodia si nici PIR-ului, astea sunt simtirile lor, spuneam doar de impresia pe care a lasat-o asupra unor privitori.
Am sa povestesc o mica intamplare dintr-o scoala italiana in care merg in cadrul unui proiect, la repetitia pentru serbare discutand despre tarile de unde venim fiecare, un baietel a spus ca el traieste in Italia dar e marocan, a spus-o firesc, fara retinere, niciunul dintre copiii romani n-a dorit sa spuna cu nonsalanta ca e roman( banuiesc ca in familie li se insufla asta).Astfel ca afisul PIR mi s-a parut deziluzionant…

5 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, tu ai reuşit să bălăcăreşti un eveniment care urmează a fi. Fără logică şi mai ales fără interes. Dacă ar fi să te credem pe cuvânt. D-aia s-a enervat Alina. Iar ceea ce ţi-am scris pe FB, dacă ar fi să se întâmple ar mai tăia din elanul unor habarnişti ca tine. Fii bun şi caută definiţiile cuvintelor pe care le foloseşti căci violezi grosolan limba română şi de la un patriot ca tine chiar am pretenţii.

5 07 2010
eugenvilcu

Ajungându-mi mie „şoapta” la ureche, văzând câteva replici cu iz belicos ale lui Giancarlo pe FB şi constatând grija Alinei de a-l invita pe Gal ( se pare că nu a invitat chiar „toate asociaţiile din Lazio” – prin telefon, Simona Farcaş mi-a spus că nu a primit nici o invitaţie…ba chiar am rugat-o să-şi mai verifice o dată mailul!) m-am gândit că ar fi destule motive pentru a scrie tărăşenia. Bănuiam desigur că şefii PIR nu-s chiar atât de bătuţi în cap încât să se bage într-o treabă de-asta însă riposta foarte agresivă a Harjei şi a postacului de serviciu mă face să cred că ideea de a-l băga pe Gal la înaintare v-a făcut totuşi cu ochiu’. 🙂 La cerere vă public câteva screen shoot-uri de pe FB.
Altfel nu înţeleg de ce ar fi tăbărât Harja cu atâta ură pe mine: până la urmă, având oarecare dubii, am făcut treaba publică tocmai pentru a descuraja o eventuală diversiune care să-i „distrugă munca”, ei „şi colegilor de la Cameră şi Ambasade”! Şi-n schimb ea mă ameninţă cu datu-n gât la Fini!!! Nu mai pun că postacu’ se jură pe FB că s-ar uda tot din suflet dacă „aş fi tras la răspundere” (aici îmi scapă un pic logica de Măcin: adică SĂ MĂ TRAGĂ DE CE, ar vrea Duţu, la răspundere??? 🙂
X Mihai Muntean: Logica ta n-are cusur. Promit ca data viitoare să te sun să te întreb dacă aveţi de gând să faceţi vreo „şmecherie” 🙂 I-am putea sugera chiar şi lui Obama să-l întrebe mai întâi pe Ahmadinejad dacă-i pe bune treaba cu atomicele şi doar apoi să ceară sancţiuni contra Iranului…da’ să nu ne-ntindem! 🙂
XCasandra: Dacă ei te vor bărbat, n-ai de ales!…Mai cunosc un travestit în CătălinG! 🙂
Acu’ am de lucru…

5 07 2010
Mihai Muntean

@ Casandra, te contrazic in privinta sloganului! Nu a intunecat nimic. A fost perceput exact asa cum a fost gindit, adica la modul amar ironic fata de autoritatile Romaniei, care se pare ca fac tot posibilul sa-si impinga cetatenii la asemenea gesturi de revolta demonstrativa. Mergind pe logica celor care s-au „ofuscat” ..ipocrit d.p.m.d.v. la vederea acelui slogan,(exact cei care ne judeca din spatele monitorului) spune-mi ce-ar fi trebuit sa i se intimple lui G. Gaber, pentru melodia „Io non mi sento italiano”… !? 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=yFHzovrL6Sk 🙂
Acest tip de „slogan provocator”, face parte din bagajul de mesaje vizuale folosite pt. a da forta si incisivitate protestelor publice. Cum spuneam, s-au simtit „lezati in adincul patriotismului de duminica, exact cei care nu fac altceva decit sa numere semintele din cachi.

5 07 2010
Duţu Mihai

Dragă căsăndra sau câsândra, (e bine? urmez explicaţiile furnizate de tine în ceea ce priveşte pocirea numelui cuiva, deci nu te aprinde) în acest context este vorba de un eveniment la care, în calitate de organizator, participă şi Alina. Pe cale de consecinţe se cuvine să i se arate un minim de respect. În sensul de a-i da credibilitate ei şi abia apoi lui Eugen sau altora. Nu crezi? N-am încercat să-mi arăt superioritatea şi nici să servesc lecţii de logică pt că mă îndoiesc că mai ai vârsta la care să poţi învăţa aşa ceva. 😀 Apoi ţi-am zis că Harja poate fi sau nu pe placul multora, dar cred că este irelevant acest aspect acum. Despre Gal ce să mai zic? De unde îţi rezultă ţie că Gal s-a asociat cu PIR? Din relatările lui Eugen? Ne uităm puţin în arhiva acestui minunat domn şi să vedem ce tip de informaţii furnizează? De ce se bucură de atâta credibilitate? Pt că nu vă este pe plac PIR? Ar fi o explicaţie puerilă dar nu departe de adevăr. Acel slogan cu renunţarea la cetăţenie nu este un îndemn ci o constatare şi este inspirat dintr-o postare a unei doamne din Spania care şi-a exprimat nemulţumirea faţă de modul în care suntem trataţi. Facem o mică incursiune în istoria contemporană? Diaspora s-a format din rrumânii dezămăgiţi de clasa politică din România. Odată ajunşi aici (unde aici înseamnă orice ţară străină) ce se întâmplă? Vin şi ne dublează taxele. În cazul ăsta simţi vreo mândrie că eşti rrumân? Poate reuşeşti să ne insufli şi nouă acest spirit pe care eu mă chinui de ceva vreme să-l înţeleg. Dar nu uita că acel mesaj nu era un îndemn, nu s-au semnat petiţii pt renunţarea la cetăţenie ci doar pt amendarea legii care a dublat taxele consulare.

5 07 2010
casandra

Dutu, vad ca si tu raspunzi cam cum iti vine bine, in fine, tu ai ales o cale si mergi inainte idiferent de ce spun altii, pentru mine e o.k, o sa spun doar cateva pareri personale; imi repugna vorbirea aceasta agresiva a Alinei Harja si modul acesta tipic romanesc de adresare:adica, tu un simplu cetatean indraznesti sa te indoiesti de actiunile mele, vezi ca eu sunt cine sunt…uitand ca ea insasi se adreseaza presedintelui Romaniei in mod jignitor, se pare ca se poate doar dintr-o parte, noroc ca in Italia libertatea de expresie chiar exista. La emisiunea radiofonica s-ar putea ca moderatoarea doar sa fi vazut scris numele de Harja, neauzindu-l il poti pronunta in ambele feluri, dar..oh , cum e posibil, o asa personalitate sa nu fie cunoscuta…tipic romanesc, eu sunt cel mai-restul invidie si rea vointa.Lectiile tale de logica poti sa le pastrezi, numai bine.
Muntean, numele meu se termina inca in a (si va continua ,sper,hihi), as dori sa spun ca, din ce-am citit, folosesti un limbaj comunicativ si coerent; protestul fiind o forma democratica de actiune, am apreciat manifestarea aceasta PIR de nesupunere civila nonviolenta impotriva hotararilor autoritatilor romanesti, dar sloganul acela cu cetatenia a intunecat actiunea…In ce-l priveste pe Gal cred ca-i o chestie de principiu, nu programul PDL l-a indepartat de acest partid ci neimplinirea personala, de altfel, cred ca ai sesizat si tu. Libertatea de asociere exista, eu constatam doar un mod ipocrit de manifestare.
Mult succes!

5 07 2010
Mihai Muntean

Eugen, observ ca incerci sa strecori ideea ca noi ne-am fi gindit la o „diversiune” 🙂 si ca vezi doamne „presupunerile tale” ne-ar fi dejucat planurile. 🙂 🙂
Nu e modul nostru de actiune! Cred ca ai „incurcat borcanele”, gindindu-te la diversiunea de la „alegerile de taina in fum de mici si miros de gilceava in sos de carabinieri, de prin bodegile Romei” ale….(nu dau nume:):):) )

Hai sa incerc si eu un scenariu cu regie inclusa in pretz; Am auzit de la cineva de la Torino(care te cunoaste…sic), ca tu de fapt venisei la consulat cu saminta de scandal, insa vazind situatia de la fata locului ai renuntat si ai spalat….putina.
„Expresia fetei tale” din fotografia facuta in timp ce tu ma fotografiai (din unghiul mort)…spune tot! 🙂 🙂 Ce zici …”ar fi putut fi asa”!?
Asadar si in…concluzie, tu „crezi multe”(esti prea credul in cazul asta) si crezi…prost.
Cind iti vine sa mai….”crezi ceva”, fa un mic efort si intreaba derect la sursa inainte de a te baga la „scenarii sf”!
Un lucru bun cred ca ti-au facut totusi „soptitorii”: Ti-au spalat „trompele lui Eustachio si…ciocanelele!
Macar pt. asta si trebuie sa le multumesti! :):)

@ Casandra sau Ca….sandru ( ca nu stiu exact) 🙂 ;

Nu e nicio contradictie in spusele mele, in sensul ca asa cum s-a precizat invitatia a fost adresata mai multor asociatii.
Alegerea de a participa sau nu le apartine strict…acelor asociatii.
” In concluzie, prin urmare si in consecinta”, Gal (daca va participa) o va face din proprie initiativa (tradus in blogăreşte..”sono ca….i sua” daca raspunde invitatiei sau nu, pe noi nu ne intereseaza citusi de putin)!
Sper ca de data asta am fost….si mai…foarte explicit.

„Zgomotul pt. nimic” nu l-am provocat noi, ci scenaristii si sufleorii lor! 🙂 🙂
Stii vorba ceea: „Cine face si desface, totdeauna are ce face”! 🙂

4 07 2010
Duţu Mihai

Gagiule, după ce pui un titlu ca cel din postarea asta nu mai poţi vorbi de probabilităţi şi impresii. Tu vorbeşti de parcă ai avea certitudini. Ţi s-a explicat cum anume se poate interveni la acest forum. Ştiu că tu ai participat doar la chermeze gen întâlnirea cu senatorul Badea şi prelungirea servietei sale, Dumitru Ilinca, dar nu toate dezbaterile se desfăşoară aşa. Dacă eşti atât de interesat de cum anume se desfăşoară lucrurile descarcă invitaţia, completeaz-o, trimite-o si du-te la eveniment. Altminteri … . Despre ce paşi mărunţi vorbeşti? Când intervine PIR e rău că de ce intervine, când nu intervine e rău că nu intervine. Problema e foarte simplă şi la îndemâna oricui. Vreţi să schimbaţi PIR-ul? Join the team. Ia-ţi 30-40 de amici, înscrieţi-vă în partid şi organizaţi alegeri. Statutul o permite. În felul ăsta îl daţi jos pe Germani, Muntean, Harja şi pe cine mai vreţi voi şi apoi faceţi voi politica pe care o tot invoci. De fapt ar mai fi o altă metodă: faceţi un nou partid, veniţi cu o alternativă. A, dar stai, că e greu. E mult mai simplu să îţi dai cu părerea. În cazul ăsta îţi recomand Nutline şi bere la PET. 😀
P.S.: Eu nu ţi-am sugerat să-ţi ceri scuze acum ci doar în cazul în care nu se adevereşte povestea ta prezentată în această postare. Nu cred că am pretenţii absurde.

4 07 2010
eugenvilcu

Amice, eu am spus că S-AR PUTEA ÎNTÂMPLA, având ceva şoapte din zona PIR, iar voi aţi sărit în sus de parcă s-ar fi întâmplat deja…Mai mult, Harja a insistat să înţeleagă ce-a vrut ea, pretext pentru a-mi face demonstraţii de forţă gen „Şterge tot sau te pârăsc la colegul de Camera Fini”…S-o fi dat ordin de sus, mai ştii!? Da’ în cazu’ ăsta-i grav, să se simtă ditamai partidu’ ameninţat de-o „umbră”!? 🙂
Ca să fiu sincer, cred că s-a gândit cineva la o micuţă diversiune în aşa fel încât cu degetele fripte să se aleagă doar Gal dar…până la urmă s-au prins şi ei că scandalu’ ar fi fost prea gros încât să nu se fi mânjit şi ei de…”mă-nţelegi ‘mneatale”. Şi acu’ vii tu cu pretenţii de scuze? Hai să fim serioşi!!!
Eu rămân la părerea mea: PIR a făcut destule chestii bune pentru comunitate; dacă ar adopta politica paşilor mărunţi şi ar renunţa la publicitatea înşelătoare în speranţa unui tun de imagine, probabil ar reuşi să crească mai mult decât ar spera. Da’ fără ameninţări puerile şi pretenţii idioate!

4 07 2010
Duţu Mihai

@casandra: nu m-am referit la asociaţia Harjei ci efectiv la eforturile ei îndreptate spre comunitatea noastră. De ce încercăm mereu să răstălmăcim vorbele şi să găsim nod în papură cu orice preţ? Dacă ai fi citit cu atenţie descrierea Alinei de pe blog ai fi înţeles că la acel eveniment sunt invitate asociaţiile rrumâne din Italia. Cum Gal are o asociaţie ( ca orice rrumân care se respectă 😀 ) este foarte posibil să fi fost invitat. Inclin să-i dau dreptate ei şi nu lui Eugen. Dar asta ţine de logică. 😀 În ceea ce priveşte asociaţiile rrumâneşti ai perfectă dreptate, sunt multe şi în proporţie de 90 % sunt inutile, dar asta nu poate servi drept scuză pt ghetoizarea la care ne-am supus în ultimii ani. De regulă îndepărtarea de comunitate şi ura faţă de tot şi toţi cei care încearcă să facă ceva (cu condiţia să fie coerenţi şi consecvenţi) vine, inexplicabil, din partea pseudo-patrioţilor. Probabil că dacă sociologii şi-ar îndrepta atenţia spre comunitatea noastră ar descoperi multe lucruri interesante şi incredibile. 😀 Mi-ar face o deosebită plăcere ca în cazul în care „temerile” lui Eugen nu se vor adeveri acesta să revină cu scuzele de rigoare şi ceilalţi cu comentari pertinente pe marginea evenimentelor petrecute. Cum acest lucru nu se va întâmpla rămâne cum am stabilit: există nişte fraieri care încearcă să construiască ceva, nişte demenţi care incită şi o şleahtă care se năpusteşte să dărâme şi să distrugă tot, la un simplu semn. Apoi, cei ce rămân în picioare constată tâmp că nu ne ajută nimeni, că nimeni nu face nimic, etc. . Văd filmul ăsta zilnic şi sunt ferm convins că va rula în continuare nestingherit mulţi ani de acum încolo. A nu se înţelege că ader la îndemnuri patetice de integrare şi unire doar ca mi-ar face o deosebită plăcere ca atunci când spargeţi capul cuiva să o faceţi având într-adevăr un motiv serios şi să nu fiţi influenţaţi de umbre.

4 07 2010
casandra

Tin sa-ti spun ca fac parte dintre romanii care urmaresc posturi romanesti extrem de putin, am auzit si de cartea lu’ Harja, am si citit cu ce se ocupa, ma refeream la comunitatea romaneasca in general. Pot sa-ti spun ca orice presedinte de asociatie de aici o sa-ti prezinte liste intregi cu ce-a facut el pentru comunitatea romaneasca din Italia. Toti sunt extrem de generosi, niciunul nu se gandeste la interesul propriu. Ironizez pentru ca interesul personal al acestora este primul prezent.De aceea ma indoiesc si de asociatia lu’ Harja. Am inteles ca face parte dintre organizatori de pe blogul ei, dar asta n-ar exclude si scenariul descris mai sus. Muntean vad ca scrie mai sus ca Gal va participa din proprie initiativa la forumul de marti, dar Harja zice ca a fost invitat…pana la urma daca totul e S.f de ce atata zgomot pentru nimic?

4 07 2010
Duţu Mihai

@casandra. Harja este necunoscută rrumânilor care urmăresc intens Etno Tv şi Taraf şi al căror interes faţă de comunitate se limitează la bârfa de duminică din faţa grătarului. Pe Harja o poţi urmări la Realitatea Tv atunci când transmite din Italia. Îi poţi citi cartea şi-i poţi urmări activitatea în folosul comunităţii rrumâne din Italia. A, că nu e pe placul tuturor e ok. Câtă vreme se aduc şi argumente pertinente putem să ne lansăm în dezbateri. De ce ar trebui să o crezi pe Harja? Pt că din „întâmplare” face parte din organizatorii acestui eveniment pe baza căruia comentează „celebrul” Eugen Vilcu. Zic eu că ar fi un argument irefutabil în privinţa credibilităţii Alinei. Cel puţin în acest context. Apoi, cât priveşte prezenţa lui Gal la sit-in-ul organizat de PIR îţi pot garanta că o eventuală participare la eveniment (a oricui) nu este condiţionată de vreun test de inteligenţă sau orice alt test. N-are rost să discutăm de inteligenţa lui Gal. Cel puţin nu, dacă nu avem timp de pierdut. 😀 Eu l-am cunoscut personal şi nu-mi schimb părerea despre acest individ, ba dimpotrivă. În continuare te-aş ruga să observi singură (fără indicaţiile conspirative ale lui Eugen) dacă şi cum colaborează Gal cu PIR şi abia apoi să punem problema principiilor şi a moralităţii.
În încheiere v-aş ruga să vă abţineţi de la a da verdicte privind finalitatea şi utilitatea unui eveniment câtă vreme vă lipsesc multe date. Îmi permit să vă reamintesc că există deja un precedent privind modificarea/anularea unei legi pe baza protestelor şi petiţiilor populare (căutaţi în arhiva Realitatea Tv iniţiativa privind amendarea legii primei înmatriculări). Deci … . 😀

4 07 2010
casandra

Trebuie sa va spun ca in Piemonte , Harja e cunoscuta mai deloc, pana la urma de ce am crede ce spune ea si nu Vilcu? Datorita celebritatii?Oricum destul de penibile amenintarile lu’ Harja, ceva de genu’,,lasa ca te spun eu lui Melis”.
D-le Muntean, in ceea ce ma priveste nu e ca nu pot sa respir de grija lui Gal, dar citind in trecut replici ale unor membri PIR in care Gal era considerat o persoana execrabila si, care, acum apare la actiuni comune cu PIR mi se pare un joc politic. Scuza superflua cu faptul ca n-am putut sa-l refuzam la o poza comuna nu cred ca s-ar fi gasit pe vremea cand era un ,,dobitoc” portocaliu…

4 07 2010
Mihai Muntean

„PIR este atât de mare încât se ia de gât cu PDL în orice împrejurare, de fapt acesta fiind principalul mesaj transmis şi cu ocazia protestelor la Legea 78”.

@Eugen.
Total falsa afirmatia de mai sus.
Mesajul transmis „cu ocazia protestelor” este acela de „protest” impotriva oricarui abuz(jaf) institutional la adresa Romanilor, din orice parte ar veni el.
Daca ai fi fost atent la „mesajul nostru public” si interventiile mele, ai fi auzit si citit ca am specificat si explicat f. clar faptul ca in privinta legii taxelor consulare, votul unanim al parlamentarilor Romani, demonstreaza cit se poate de clar ca nu ne putem astepta la nimic bun din partea niciunei „parti politicice”, fiind cu toti „complici” la ” furtul legal din buzunarele noastre”.
Toate aceste „situatii” le-am subliniat si in scrisoarea trimisa autoritatilor Romaniei.

Ca sa reintru in limbajul tau; Da, ne-am luat si ne vom lua de git cu oricine(institutie, autoritate sau pers. fizica) incearca sa-si bata joc de Romanii din Italia si nu numai.

4 07 2010
Dacic Dracon

Vezi ca devii prea subtil si anumite persoane nu pot sau nu vor sa „citeasca printre randuri” . Sau chiar au interesul sa provoace scandalul inainte pentru a putea arunca mata in ograda altuia dupa.

4 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, ce ştii tu despre activitatea Alinei? Nimic aşa? Când te încălzeşti în faţa monitorului, primind nerumegate mii de informaţii false ai impresia că ai descoperit apa caldă. Dacă tot te iei la trântă cu cineva fii bun şi fă nişte săpături pt a avea sens tot ceea ce susţii. Cât despre desenarea traducerii, observ, fără mirare, că înlocuirea unor cuvinte şi schimbarea tonului, dar fără a se altera ideea, îţi provoacă senzaţia de nou. Sunt curios, dacă ai fi lucid, cum ai percepe un individ ca tine. 😀
P.S.: Când am decis să scriu despre comunitate şi deja începusem să fac săpături privind unele informaţii şi persoane, m-am trezit cu zeci de „binevoitori” pe cap care-mi serveau, fără a le fi cerut, tone de informaţii. De fapt erau nimicuri inventate venite din partea unor nimicuri. Aceste nimicuri figurează momentan în lista ta de amici. Te vei trezi într-o bună zi că eşti subiect de bârfă în stolul acestor amici şi mai mult, vei rămâne cu urme de şlapi pe dos, evident fără motiv. Adică întocmai cum îţi sunt servite ţie informaţiile. Îţi spun astea nu pt a te preveni, căci îmi este imposibil (având în vedere faptul că te încăpăţânezi să priveşti strict într-o singură direcţie), ci pt a putea reciti aceste rânduri când toate cele descrise ţi se vor fi întâmplat.

4 07 2010
eugenvilcu

X Mihai Muntean: Sursa mea vorbea despre o posibilă (subliniat!) aruncare la înaintare a unui Gal „încălzit” în prealabil…tutto qui. 🙂 Iar eu n-am făcut altceva decât să dezvolt scenariul, fără să-l dau scontat…se pare că tu ai fost singurul care ai citit şi interpretat textul într-o manieră justă. Cât priveşte traficul…după cum vezi nu vând publicitate, aşa că nu prea mă interesează 🙂

X Duţu: Amice, ia-te de mână cu Alina cea cu „colegi de la Cameră şi de la Ambasade” (de unde colegi, mânca-ţi-aş?!) şi treceţi pe la Muntean să vă deseneze traducerea… 🙂 sau încearcă la conţăranu’ CătălinG !

X Casandra: Gal e tip cu prinţipuri…

X Andi: Hai că m-ai făcut curios!

4 07 2010
Mihai Muntean

Calmi tutti! :):)
Eugene, inainte de a spara cazzate, nu era mai bine sa ne intrebi direct pe noi cei despre care vorbesti!? Ti se pare ca am mincat pe cineva pina acum!? 🙂
Daca vrei neaparat sa-ti crestem traficul, spune-o deschis sau in privat si se aranjeaza! :):)
Cine e acela care ti-a „suflat” a asemenea timpenie!? Cere-i banii inapoi ca te-a „intoxicat”! 🙂
– Observ ca ne-ai dat un …desfasurator al lucrurilor de care ar trebui sa ne ocupam noi.
-Daca erai mai atent la ceea ce facem, ai fi notat ca si acele lucruri le-am facut si le facem si chiar mai mult decit atit!
Celor care nu pot regurgita de grija relatiei lui Gal cu PIRul le spun urmatoarele:
Gal a participat din proprie initiativa la sit-inul PIR de la consulatul Romeni(a venit spre sfirsit).
Tot din proprie initiativa va participa din cite am inteles si la forumul de marti.
Prezenta lui nu are nicio legatura cu noi, asa cum nu are prezenta nimanui altcuiva din afara PIR. E clar acum!?
Gal nu a incercat sa reintre in PIR si nici PIR nu-l curteaza in niciun fel. Nu suntem interesati de acest lucru. Pt. un singur mare motiv; Oamenii acestia nu mai au niciun fel de credibilitate. Vi-o spune cel care are cuvintul decisiv in PIR (si) in aceste probleme!
E valabil si pentru ceilalti care au fost dati afara sau au plecat amagiti de stralucirea servietei senatoriale!
Nu se va intimpla si nu s-ar fi intimplat nimic din cele „soptite de informatorul tau din rindurile noastre” indiferent de „argumentele lui Andi”. 🙂 🙂

Pir nu si-a „exprimat dorinta de a participa la sedinta”, ci a fost invitat la fel ca si celelalte organizatii.
Te rog sa le spui si oamenilor ce apeleaza la serviciile consulare ca „marirea acestora” nu e prioritate pt. ei! Ia-l cu tine si pe senatorul Badea &Ilinca&restu’!
Data viitoare inainte de a fabula, contacteaza-ne te rog.

3 07 2010
Duţu Mihai

Andi, tu încearcă să înţelegi ce afirmi. Ştiu, e grele, dar poate un desen ar trebui să-ţi fac eu. Reluăm? Zici că eşti sigur că nu va ieşi scandal (nici nu m-am îndoit de siguranţa ta, câtă vreme un ipotetic scandal este imposibil) dar că vei explica de ce abia la final. Adică … tu ori ai insolaţie, ori eşti o minune a umanităţii că ai izbutit să ajungi la vârsta asta fără creier. În rest, la poreclele date de tine precum şi la glumele tale, în general, ar trebui să distrezi lumea, nu să râzi de unul singur.
@Eugen: poţi avea ca sursă şi badanta buncii naşei de cununie a finei mamei lui Fini că tot degeaba. De fazan pici tu cu informaţiile pe care le publici. Dar e foarte posibil să le interpretezi greşit sau să nu le pricepi. Alege tu varianta corectă. Cert e că nu e prima dată când arunci informaţii false. 😀 Cât despre preocuparea ta faţă de neliniştea mea că scapă supapa de informaţii din PIR … mi se rupe, atâta vreme cât la capătul receptorului stau oameni ca tine, care pricep … nimic. 😀

3 07 2010
alinaharja

Nu. Absolut deloc.
Eu cu lucrurile serioase nu glumesc si nici nu-mi dau drumul la gura fara sa stiu despre ce vorbesc. Spre deosebire de tine.

3 07 2010
casandra

oh, ce important a devenit Gal pentru PIR, mai ieri era facut in toate felurile de unii membri ca azi sa devina ,,un om de treaba” bla,bla….mi se pare ca doar Dutu a ramas principial, ar fi apreciat-o Gal vreodata pe Harja daca mai era la PDL? Cu siguranta, nu.

3 07 2010
eugenvilcu

Alina, m-ai speriat de moarte!…Te rog eu nu mă da-n gât la Fini şi la Melis!
🙂 Glumeai?!

3 07 2010
Andi

eu am precizat ca nu va fi circ…nu am spus ca voi observa ca/daca nu va fi circ si voi comenta…pariul ca nu va fi circ l-am facut inainte de eveniment…
…deci, Mutulica, eu am afirmat si afirm ca nu va fi circ…sa-ti desenez?…de ce nu va fi circ??? iti voi spune dupa eveniment, pentru ca daca as aduce argumentele, as deschide ochii unora…acum ai inteles puiule?…daca nu, pe cuvant ca fac un desen.

3 07 2010
costel

Exact Andi pentru că întâlnirea este oficială …sunt protocoale de respectat peste care nu va trece nimeni pentru că nimeni nu-şi poate permite aşa ceva .Dacă se vor schimba câteva păreri …sunt întotdeauna bine venite,ajută dialogului dacă se vrea acest lucru.Dar când Ilinca vine de pe poziţii de o aparentă forţă cerând un fel de supunere restului lumii …mi se pare hazardat.Forţa declarată de Ilinca nu exista şi balonul s-a dezumflat imediat după alegerile de la Veneţia.Nici noi nu avem acoperire la Veneţia aşa că nu se putea face nimic …dar semnalul eşecului este tocmai slăbiciunea acestei comunităţi în ansamblu şi dacă cineva vine şi propune despicarea unei unităţi deja foarte fragile nu poate fi decât un semnal de aroganţă.Când ani la rândul ai stat în barca PIR căreia îi cunoşti şi ultimul măruntai şi te arunci direct în braţele primului venit ,chiar dacă acesta a promis marea cu sarea ,pentru mulţi nu este decât semn rău 🙂 .Când vii şi declari absolut contrariul a ce declarai cu puţin timp în urmă, folosindu-te de paginile unui ziar citit de conaţionalii tăi în care afirmi că „statul are dreptul să ia măsurile pe care le consideră necesare…” înseamnă că ori nu eşti inspirat şi-ţi ceri imediat scuze ,ori eşti fixat .Pentru că la urmei -urmei statul are numai obligaţia de a asigura confortul cetăţenilor săi ….Sau mai mult pe Gazeta Românească se pare că senatorul Badea s-ar fi plâns de atacurile PIR la adresa instituţiilor statului… 🙂 Badea se lăuda odată că a fost în Piaţa Universităţii …din ce-mi amintesc şi gestul domniei sale de atunci era tot un „atac” la instituţiile statului care a schimbat despotismul cu faţă umană a kgb-istului Iliescu ,tanto ca să explicăm cum funcţionează sistemul manipulării.Aşteptăm minerii să facă ordine 🙂 .Protestele PIR dincolo de orice au fost de bună credinţă şi legale şi vor continua în acest mod pentru că nu suntem atât de cretini de a risca demonizarea .Instituţiile lezate de strângerea semnăturilor pentru abrograrea unei legi anticonstituţionele şi a demiterii celor doi parlamentari (,care potrivit Constituţiei trebuie să fie în slujba poporului ,odată intraţi în Parlament şi nu slujba exclusivă a partidului ) pe care noi o găsim legitimă din motivele pe le-am descris,pot face contestaţie sau plângere .Le luăm pe rând să nu facem confuzie :
1.Parlamentarii aleşi în Diaspora nu sunt instituţii 🙂
2.Legile care ies din Parlamentul României nu sunt instituţii …legile pot mulţumi pe unii şi nemulţumii pe alţii …dar legile care nemulţumesc pe toată lumea în sistemele democratice se schimbă.Deocamdată nu am auzit pe nimeni care să fie mulţumit.Legile nu trebuie să creeze categorii de cetăţeni ,cei din afară şi cei din ţară ,cei de sus şi cei de jos …în acest mod nu se mai regăseşte principiul egalităţii
3.Consulatele unde noi am făcut aceste „atacuri” nu au fost tulburate în nici un fel în desfăşurarea activităţii lor.Nimeni nu a dat buzna,nimeni nu a blocat uşa ,nimeni nu a făcut nimic rău…pentru că s-a dorit ceva care să atragă atenţia asupra unei stări de fapt care nouă nu ne convine.Prin ţinerea acestor sit-in-uri de mici dimensiuni sub control nimeni nu s-a putut infiltra profitând de haos …totul documentat ,filmat ,fotografiat tocmai ca să nu existe dubii şi interpretări diverse realităţii.Nu am luat pe nimeni pe sus şi l-am pus să semneze ,am tratat totul cu decenţă şi chiar lejer ca românul nostru să nu se simtă agresat şi manipulat.Aşa se face comunitatea ,nu însirând verzi şi uscate …astăzi la Roma s-au strâns în jur de 250 semnături x 2 . Printre care şi al lui Eugen Terteleac 🙂 Între timp am aflat şi eu că la Torino am obţinut performanţa de cca 50 x 2 semnături 🙂 Să spunem că la Torino comunitatea este încă în o profundă adormire şi noi nu am reuşit încă a face echipa forte,dar uşor -uşor mergem înainte.Deci Eugen are dreptate când spune că vor mai trece câţiva ani buni pentru a putea aduna nr. de semnături necesare …dar sper să nu mi se pună pata ca timp de o săptămână să stam printre oameni şi să adunăm semnături .Nu am timp şi chiar am mult de lucru în această perioadă dar dacă situaţia este musai să se rezolve în acest mod coborâm printre oameni .Să „atacăm”…poate ar fi trebuit să atace parlamentarii noştri cu o întrebare înaintea votării şi discutării legii ,,Bă fraţilor sunteţi de acord să facem asta şi asta pentru binele vostru ?” Care au fost asociaţiile care l-au sfătuit pe domnul senator ? Garantează cineva că aceste asociaţii au profilul de sfătuitori ai politicii ? Câţi membri în total au aceste asociaţii la modul de a da sfaturi pertinente ? Deci domnule senator concediaţi-vă consilierii de prin asociaţiile familiale …nu sunt recompensaţi şi nu au interes să lucreze cu spor .Mai bine se lucra la o lege care să oblige instituţiile atacate de PIR la transparenţă …Vorba veni ,aveţi idee de cum se obţine un certificat de naştere românesc ,care este preţul la Milano ,Torino sau Roma ? Să aveţi spor şi să trăiţi uniţi …că unirea face puterea 🙂 Sau cum se tratează familiile cu gemeni,cele divorţate,cei care au numai mamă 🙂 cei care au dificultăţi economice…uitaţi că în ţara adoptivă sunt unele beneficii pentru cei cu probleme deosebite pe care în legislaţia românească aplicabilă în consulate nu le regăsim.

3 07 2010
alinaharja

Un post facut de un perfect IMBECIL. Eugen, eu te cred ca singura figura „institutionala” pe care ai cunoscut-o stie sa faca doar gafe, dar sa stii ca INSTITUTIILE nu functioneaza asa cum visezi tu noaptea. Tu habar n-ai de strictetea seriviciului de siguranta din aceasta INSTITUTIE.
Andi, tu care te pretinzi jurnalist, ar trebui sa fii in stare sa faci diferenta intre o chestie INSTITUTIONALA si balacareala de pe forum. Observ cu tristete ca nu.
Au fost invitate TOATE asociatiile din Regiunea Lazio.
Senatorul Badea face parte din delegatie dar nu va lua cuvantul la forum (cum ai fi putut vedea pe programul pe care l-am postat chiar pe blog-ul meu).
Intalnirile dintre cele doua grupuri parlamentare insa se fac cu o zi inainte FARA PUBLIC.
Deci PIR-ul nici daca ar vrea nu ar avea cum sa ajunga la scenariile tale SF.
Inventeaza-ti alte tampenii, te rog frumos.
Gal are o asociatie in regiunea Lazio, deci a fost invitat ca toti ceilalti. Si Grigoriu, Farcas, Terteleac, Tarca, Bostaca, etc. au fost invitati.
Asa ca te rog eu frumos sa stergi aceasta tampenie sau sa revii asupra ei, fara sa ma constrangi sa traduc totul organizatorilor acestor evenimente: respectiv Gianfranco Fini si Guido Melis.

3 07 2010
eugenvilcu

X Andi: 🙂 ai imaginaţie, nu glumă!…

X Mihai Duţu: Păi…sursa mea este de la PIR 🙂 Ştiu că pare fantasmagorie da’ e adevărat! ( Acu’ n-o să mai dormiţi la noapte…)

3 07 2010
Duţu Mihai

Aici Andi a dat o nouă probă de inteligenţă debordantă. 😀 Adică o să-ţi explice el de ce nu va fi circ abia după ce se va termina şi va observa că nu s-a făcut circ. Zi tu, Eugene, că ai mai auzit ceva mai inteligent de la Hegel până-n prezent. 😀

Acum revenind la subiect. La această întrunire/şezătoare poate participa oricine, cu condiţia să completeze formularul de prezenţă. Apoi, aş aprecia dacă vei preciza prezenţa tuturor invitaţilor şi nu doar a unora încercând astfel să faci o teorie conspirativă. Spre exemplu şi Melis va participa, dar şi alţii. Cum tu pretinzi că eşti un băiat informat sunt sigur că vei veni cu precizări.
P.S.: Eugen, încearcă să ai minim 2 surse de informare, căci din tabăra portocalie vin informaţii influenţate de lumina violet şi de Manolea şi te pun în dificultate. 😀

3 07 2010
Andi

…uitandu-ma la fetele din fotografie mi le imaginez pe Alina Harja si Lavinia Nastase…
…Eugen, nu se va intampla nimic din ce ai scris mai sus…argumentele ti le dau dupa ce va trece evenimentul respectiv.

3 07 2010
costel

@Nu cred că păruiala PIR – PDL sau recenta mărire a taxelor consulare reprezintă principalele probleme ale românilor din peninsulă: există lipsa de locuri de muncă, nerespectarea drepturilor muncitorilor români, manifestările de rasism sau rigiditatea autorităţilor în raporturile cu membrii comunităţii. Poate că acţionând pe aceste domenii, PIR ar putea creşte şi deveni reprezentativ pentru comunitatea românească…@PIR-ul acţionează exact pe aceste coordonate .Noi nu dăm de lucru-la diferenţă de PD-L – dar apărăm românii pe multiple planuri.Singurii care au avut ficatul şi bunul simţ de a face câteva denunţuri penale împotriva unor reprezentanţi ai politicii italiene sunt cei de la PIR.Nu sunt la cunoştinţa faptului împlinit din partea PD-L.Chiar dacă ar dori nu o poate face,pentru că nu există… 🙂 Asociaţiile sunt tobă de pseudoacademicieni care fac cultura acestei naţii…cusături populare,vopsitul de ouă ,manele şi alte câteva tâmpenii, dar numai atunci când fiscul poate fi păcălit şi sunt resurse de păpat la mijloc.Iniţiativa de a face ceva în propriu lipseşte …pentru simplu motiv că lipseşte democraţia ,dialogul.Tutto qui.Dacă nu sunt finanţe asociaţiile nu fac nimic ,nici din bun simţ dar nici pentru comunitate.Dacă se întâmplă totuşi să facă ceva atunci sunt interesele Consulatelor sau a partidelor ….sunt aproape convins de asta.Excepţiile confirmă regula.

3 07 2010
Duţu Mihai

Faza cu Gal rămâne doar o bârfă nefondată. Cel puţin asta sper. Cât despre spălarea rufelor în public, îţi reamintesc că un grup/parteneriat italo-român există de multă vreme. Acesta îşi desfăşoară activitatea cât se poate de legal şi este condus de deputatul italian Melis. Din această cauză, grupul de blatişti condus de Riceard s-ar putea să fie primit cu un şut în dos chiar de către Fini. Eu îmi doresc circ, pt că doar aşa senatorul lu’ peşte cu gaşca lui cu tot se vor potoli. Dacă se face un compromis diplomatic de dragul imaginii se validează ilegalitatea, oportunismul şi meltenismul portocaliu. Abia asta e tipic rrumânesc.

3 07 2010
costel

@…dacă bălăcăreala se va întâmpla, mi se va confirma că lupta pentru imagine a partidului lui Germani nu ţine cont de victimele colaterale, adică noi.@ Lupta pentru imagine a partidului lui Germani este esenţială dar acoperită de fapte.Vorbele goale le-am lăsat în seama altora.Nu va fi nici o bălăcăreală ,fruntaşi ai PIR s-au întâlnit cu Badea în mai multe rânduri chiar dacă acest lucru nu vă este la cunoştinţă …nu a ieşit nimeni cu ochii scoşi datorită faptului că nu este vorba de o luptă personală ,ci una de idei.Dacă Badea nu vrea să vă spună că aceste întâlniri au avut loc şi nici de ce acestea nu au adus rezultate …se poate pocăi înainte de Crăciun la spovedanie 🙂 la sediul unei instituţii ca să nu dea nas în nas cu cei care l-au ales, în acelaşi mod deja verificat al vorbelor goale din care nici domnia sa nu înţelege ce spune.Limbă de lemn ,pe româneşte ,cea care a consacrat politica şi încetăţenit democraţia originală a celor 20 de ani arşi aiurea .Prezenţa lui Ovidiu Gal este numai un mod de ai aduce aminte senatorului că unii pedelei în loc de a li se restitui” investiţia” s-au ales cu cărţi de vizită şi funcţii fără acoperire legală ,din ce se aude …vor veni şi probele.Lista de sponsorizări este publică dragilor ,în diaspora acest fantomatic PD-L nu are acele liste în schimb are listele cu emanaţii celor 18 filiale 🙂 Curios nu ? Sunt deasemeni pedelei cu carnetul în buzunar de la înfiinţarea partidului care declară că sunt ilegali în Italia .Aceştia au fost excluşi abuziv din afacerile PD-L-ului de noile înregimentări .Nu sunt spionii noştri, sunt tocmai acei pedelei convinşi de ceea ce fac, a celor care au înţeles că regulile trebuiesc respectate.Ori acolo unde sfârşeşte dialogul începe dictatura …Semnul cel mai clar venirea lui Badea la Consulat dar la adăpost de ochii lumii ,locul domniei sale era printre oameni ,nu trebuia să explice asociţiilor ce-i cu taxele …unde şi cum s-a votat şi ce-a spus .

Lasă un răspuns

