Nasul şi prăjina

10 07 2010

Am scris săptămâna trecută despre o posibilă diversiune pusă la cale de către partidul cu nume de iarba-câinelui, cel mai mare al românilor din Italia, cu ocazia Zilei prieteniei italo-române organizată de către Camera deputaţilor de la Roma. Acu’, să nu vă gândiţi la cine ştie ce Watergate, partidul respectiv fiind, prin comparaţie, de mărimea unui breloc muzical ieftin, pe care dacă-l zgâlţâi începe să ţipe strident cu accent chinezesc „Hallo, I’m here!”

S-a găsit imediat o matracucă (nu sări în sus…pune mâna pe DEX!!!) să mă acuze că, chipurile, aş fi „aruncat rahat” pe „munca ei şi a colegilor de la Cameră şi Ambasade”. Iniţial am crezut că-i vorba de-o greşeală sau că – cine ştie! – duduia în cauză o fi „citit” doar poza…Dar nu, ţâfnoasa a insistat cerându-mi să sterg postul, insultându-mă şi ameninţând să mă pârască „colegului” Fini, Preşedintele Camerei Deputaţilor. De unde coleg nu ştiu, guraliva ocupând un post de colaborator parlamentar, un fel de colf de politician, numit popular în peninsulă „portaborse”.( Paradox: partidul-breloc din care mimoza făcea parte este agăţat la centura PdL-ului lui Berlusconi, asta în timp ce parlamentarul căruia-i duce servieta este din tabăra adversă!) Între timp, probabil cineva s-a milostivit să-i deseneze traducerea textului meu, aşa că, nemaiavând temei să mă dea-n gât, s-a văzut nevoită a se mulţumi să mă insulte încă o dată şi să-mi retragă contactul pe FB.
Ca imaginea să fie completă şi să nu fiu acuzat de rea voinţă, tre’ să spun că păpuşa pretinde a fi jurnalistă şi, de curând, a scos în colaborare cu deputatul pe care-l slujeşte o carte despre români, pe care nu m-am îndurat să arunc 14 Euro văzând câteva grosolane erori gramaticale pe care le-a comis pe blogul ei (te chinui în van să le găseşti de una singură…mai bine roagă-l pe Shrek că el se mai pricepe!)
Despre ce vorbeam? A, despre nas şi prăjină…

Acțiuni

Information

62 responses

15 07 2010
Epure Sergiu aka Dacic Dracon

Si ca sa concluzionez : drepturile la opinie și la libera alegere a apartenenței politice sunt consfințite atât în Constituția României cât și în cea a Italiei. Insa dacă nu ma înșel nu am venit în Italia sa facem politica, deci dacă aveți proiecte privind comunitatea romanească unde nu este inclus politicul sunt alături de voi indiferent de culoarea pe care o aveți (politica sau a pielii 😛 ). Insa este vorba de lucruri care sa aibă o finalitate nu doar vorbe, nu balacareli. De exemplu semnez fără nici un comentariu pentru reducerea taxelor consulare însă nu sunt de acord cu popularizarea ideii de renunțare la cetățenia română. Știu ca pare ciudat însă sunt mândru ca sunt roman și ma doare când vad prin ziare „Un roman a comis…” dar în zona unde locuiesc romanii sunt destul de bine văzuți. E drept ca suntem mai putini însă cei care suntem ne-am văzut de munca și am reușit sa ne facem apreciați.

15 07 2010
Epure Sergiu aka Dacic Dracon

Eugen, nu vad de ce trebuie tu sa-ți justifici apartenența la un partid sau altul în fata unor demagogi care dacă ar putea s-ar bate ca măgarul pe piept cu realizările „lor”. Care realizări, mai mult decât discuții nu sunt. Suntem, facem, dregem, am făcut, etc. pentru „rrumânii” din Italia. Nu cunosc categoria etnica din care face parte acel stimat domn însă dacă se considera asa și se mândrește cu acesta apelativ nu cred ca ar trebui sa ne jignească pe toți. Tu ai zis AMIN eu zic SICTIR (etimologic vorbind este un cuvânt de origine turca nu țigănească – sic!)
Am folosit numele de aceasta data pentru a nu fi acuzat ca ma ascund după pseudonime.
Daca este asa mândru de acest apelativ ar trebui sa urmeze exemplul lui Conect-R însa scris bilingv ca sa înțeleagă și italienii.

15 07 2010
Mihai Muntean

Gata!? S-a incheiat!? 🙂 Tocmai cind ma pregateam sa-i anunt pe cei de la „ginseng ofs de record”, sa numere comentariile de pe pe blog!? 🙂

14 07 2010
eugenvilcu

Amin!

14 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, n-am nici o intenţie de a devia de la un subiect care nu există. 😀 Te-am rugat să-ţi (re)analizezi scriiturile în ceea ce priveşte evenimentul de la Roma şi eventual să revii cu informaţiile reale. Nu vrei şi nu vrei, drept pt care te-aş ruga, dacă se poate şi nu-ţi cer prea mult, să spui clar şi cu cuvintele tale ce năzbâtii a făcut fătuca. Dar nu cele închipuite. Despre afilierea ta la PD-L, asta reiese din activitatea ta din jurul filialei de la Torino. Întâi ai fost la consulat la invitaţia acesteia, fapt recunoscut de tine (dar presimt că vei nega şi această evidenţă) şi acum participi la strângerea ajutoarelor la acelaşi apel. Cam ale naibii coincidenţe, nu crezi?
P.S.: Pt a fi considerat mitocan e necesar să răspunzi cu mitocănii unor oameni educaţi care descriu corect fapte şi evenimente. Nu a fost cazul pe FaceBook, indiferent cât de bună e părerea ta despre tine. Aşa cum i-am mai zis şi amicului tău viitor fost şef de redacţie, când te dai golan e de aşteptat să fii contrat de golan, într-un mod golănesc, că doar nu o să ţi se răspundă cu poezii înjurăturilor.
Ăsta e ultimul meu comentariu în această postare, căci deja atenţia acordată ţie este exagerat de mare şi total neproductivă, pe marginea unui subiect care frizează absurdul şi pateticul. Aştept cu nerăbdare să primeşti indicaţii noi pt a împroşca cu noroi tot ce ţine de PIR şi poate vom mai discuta.

14 07 2010
eugenvilcu

Duţu: „ai fost mitocan”…non ti allargare troppo…( aici închipuie-ţi că ar fi un emoticon din ăla verde care rânjeşte)
Văd că o daţi în continuare cu „colegii portocalii” deci, cu părere de rău că v-am tăiat macaroana, tre’ să vă spun că unica adeziune semnată în această viaţă de către Vîlcu a fost la PNL Gorj, în data de 12.01.1990…mariaj sfârşit tragic după numai câteva luni pe motiv că era curvă. Politica. Iar dacă vă faceţi iluzii că „poate”, e ca şi când v-aţi masturba cu ochii-n Playboy…
Uitându-mă un pic pe comentariile la postu’ ăsta mi-am dat seama că faceţi tot posibilu’ să abateţi discuţia de la subiect: năzbâtiile matracucei! Deci, domnilor, vă invit să îmi citiţi integral blogul, să vă luaţi notiţe şi să comentaţi on topic!

14 07 2010
Mihai Muntean

Buona visione: http://www.realitatea.net/emisiuni/deschidelumea.html time code: 1.29.30
Ascultati , vedeti si judecati, iar in loc sa ne rupeti noua „ouale lui Nastase”, preocupati-va pt. aroganta si siguranta de sine a parlamentarilor romaniei, care habar nu au ce proiecte de legi depun si voteaza in parlamentul Ro, dar mai presus de orice faptul ca nicio clipa nu s-au gindit ca noi cei din strainatate am avea dreptate pina nu le-am citit textul proiectului legislativ.

Parlamentarul Mircea Andrei: „Sa facem distinctie intre un zvon si bla, bla…”
„Acest proiect de lege nu stie nimeni despre el”.
Oamenii astia decid in numele nostru si voteaza in somn, iar voi ne frecati ridichea noua, celor care protestam impotriva acestor „ignoranti” si a legilor lor aberante, care ne ating la buzunar pe aproape toti cei ce traim in diaspora!
Nu crezi ca ati exagerat cu mult, in „furia asta oarba” fata de PIR!? 🙂

14 07 2010
Mihai Muntean

„dacă voi aveţi pretenţia că o eventuală revenire ( de ce o dai ca sigură, măi jurnalism pe surse, că-i doar o promisiune deocamdată…?! 🙂 ) este rezultatul sit-in urilor PIR, mie asta-mi spune că zburaţi sus de tot printre norişori încercând să vă furaţi căciula singuri”
@Eugen; Evident ca nu „va fi un rezultat sau o urmare” a protestelor PIR, ci a „declaratiei de vot” a senatorului Badea sprijinita de proiectul de completare a legii 299/2007(supraimpozitarea cu 1% a remitentelor in Ro), a deputatului Brinza! 🙂 🙂 🙂
Reducerea unor taxe e deocamdata o promisiune, insa declaratia ministrului Baconschi e fara echivoc; Nemultumirile Romanilor din strainatate sunt reale si justificate. Cum s-au facut ele auzite la Buc!?…Prin protestul PIR, inclusiv din discutia telefonica in direct la realitatea tv a mea, cu deputatul Brinza si parlamentarii invitati in studio! (emisiunea „Deschide lumea” 18/06/10, time code :1.29.30) Sau nici asta nu e adevarat!? Om fi inventat-o noi!? 🙂

14 07 2010
Duţu Mihai

A şi să nu uit. Colegul tău portocaliu din Grosetto (preşedinte de filială portocalie ilegală în aceeaşi comună) a devenit cetăţean italian. Îmi aduc aminte următoarele:
– la contactul vizual cu un baner al PIR prin care se spunea că renunţarea la cetăţenia rrumână e scumpă dar merită, ai sărit de cur în sus, acuzând de anti-rrumânism. Ce părere ai de colegul tău? El a dat dovadă de patriotism? 😀
– nenea Badea a zis că rrumânii care renunţa la cetăţenia rrumână nu-i consideră o pierdere, ba dimpotrivă. Declaraţia a făcut-o la radio Torino (dacă ai chef şi glume cu Mădălina îi poţi cere înregistrarea). În aceste condiţii, colegul tău e ce? Cumva un câştig? Sau vei găsi loc de întors şi aici explicându-mi diferenţă insesizabilă dintre dubla cetăţenie şi renunţarea completă la cetăţenie? 😀
Deci, despre astea ce părere ai? Nu vă mai oripilaţi? Nu protestaţi? 😀

14 07 2010
Duţu Mihai

Înţeleg că înţelegi ce-ţi zic dar înţeleg că ai înţeles că nu-mi poţi da dreptate. Nu-mi cere însă să şi fiu de acord cu tine. Nea’ Baconschi a declarat în oficina prezidenţială (cam toate declaraţiile portocalii date în acel ziar s-au adeverit, dar repet, nu te încorda să-mi dai dreptate, just wait and watch 😀 ) CĂ CA urmare a protestelor rrumânilor din diaspora (aici te rog să identifici alţi rrumâni în afară de cei din PIR care au iniţiat proteste în acest sens) va purcede la reducerea taxelor, în primă fază cu cele legate de statutul familiei. Că ipocrizia e mare şi n-o să recunoaşteţi voi în veci că ăia de-i contestaţi chiar realizează ceva, e altă treabă şi deja ne-am obişnuit. Acum ai înţeles? Ştiu că da, dar dacă vrei să pozei în rădian, treaba ta, eu nu mai explic şi a 3-a oară, te va lovi evidenţa direct în ochi. Da, pot accepta că nu s-a dus PIR la guvernul rrumân şi a obţinut reducerea taxelor. Legal n-ar fi posibil, dar dacă nu era PIR ciu-ciu discuţii (acum) despre reducerea taxelor consulare (se va întâmpla undeva la finele lui septembrie, cel târziu). Acum fii bun şi reia textele în care făceai caterincă de efortul celor din PIR (a, ca să fie ipocrizia maximă ai semnat petiţia şi după aia ai criticat-o. nice, veri rumenian stail, vorba lu’ Boc – aviara gripa 😀 ) şi mai discutăm. Cu FB-ul rămâne cum am stabilit. Ai fost mitocan şi ai dat dovadă de mult grobianism, din motive care sunt sigur că-ţi scapă şi într-un fel sau altul le regreţi, drept pt care nu retractez ce ţi-am lăsat pe perete. Dar mi se pare că am specificat că nu îmi doresc să ţi se întâmple neapărat ţie acest lucru. Aş vrea să se dea un exemplu şi să se creeze un precedent. Poate aşa veţi avea şi responsabilitate atunci când scrieţi ceva şi veţi fi mult mai atenţi cu ironiile şi dezinformările. Tu deşi eşti la ani lumină distanţă de Gal (în sensul bun, adică eşti peste el) tare îmi e că o să-i calci pe urme şi vom citi la sfârşitul acestui an sau începutul anului viitor cât de dezamăgit eşti de PD-L şi că te apucă subit grija de cei pe care-i paşte pericolul îndrăgostelii de nişte impostori. La această ultimă parte, te rog să nu răspunzi. Ştii de ce? Pt că s-ar ptuea să răspunzi greşit dacă te grăbeşti. 😀

13 07 2010
eugenvilcu

Ce naiba Mihai, ai început să citeşti pe sărite şi să înţelegi paralel, ca amica Harja?! Eu am spus doar că foile alea cu antet PIR nu pot fi folosite pentru a iniţia schimbarea legii…şi o susţin în continuare. Iar dacă voi aveţi pretenţia că o eventuală revenire ( de ce o dai ca sigură, măi jurnalism pe surse, că-i doar o promisiune deocamdată…?! 🙂 ) este rezultatul sit-in urilor PIR, mie asta-mi spune că zburaţi sus de tot printre norişori încercând să vă furaţi căciula singuri… 🙂 n-am găsit altă rimă!
Cu FBul treaba e mai simplă decât pare: în afirmaţia ta cum că „te-ai bucura din suflet dacă aş fi tras la răspundere” pentru închipuirile Harjei am citit un pic cam multă ură, ceea ce este evident incompatibil cu statutul de „prieten” pe care ţi-l acordasem… Ai avut ghinion: dacă ar fi existat şi opţiunea „guest” ai fi putut „eculubra” nestingherit şi azi…!

13 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, puteai chiar scrie articolul, cert e că ai declarat pe blog şi nu numai, că protestul PIR e în van şi că taxele nu se vor reduce. Dar tu ţine-te tare pe poziţie, nu ceda, poate retractează Baconschi (ceea ce n-ar fi chiar o minune), dar cert e că mesajul a fost auzit şi intenţia lor e de a da înapoi. Deci … . 😀
Dacă tu zici că vrei să-mi explici cum e cu retragerea contactului sunt bucuros să te ascult. 😀

13 07 2010
eugenvilcu

Omule eşti cam lent: linkul ăsta l-am postat încă de ieri pe FB…şi nu văd legătura…
Oricum te vei „împiedeca” tu într-o oarece interpretare în aşa fel încât să-ţi dai singur dreptate, aşa că o las ca tine că n-am timp acu’.
P.S. Îţi sunt dator cu o explicaţie pentru retragerea contactului pe FB…n-am uitat!

13 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, cică te-ai mai înşelat o dată: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7572424-intalnire-toamna-lavrov-taxe-reduse-pentru-serviciile-consulare-parteneriat-strategic-germania-planurile-diplomatiei-romane-pentru-viitorul-apropiat.htm. Presupun că te descurci pe blogul tău să revezi ce ai declarat cu privire la protestul PIR. 😀 E clar, la pariuri şi în orice e bine să ţinem cont de părerea ta. În sensul că orice ai zice se întâmplă fix invers şi cum noi deja ştim asta, reuşim să identificăm mai uşor cartea câştigătoare. 😀 În rest, nasul şi prăjina.

12 07 2010
Mihai Muntean

@ Eugen: Unde ai vazut tu injuraturi!?
I-am spus tot ce aveam de spus! El insa a cenzurat tot. Daca ar avea bunul simt sa publice tot , ai vedea ca nu exista nici urma de injuraturi.
Zoaiele nu-mi apartin!
In plus erau „citeva sfaturi de urmat”, in cazul ca te bate gindul sa joci „mina moarta” intr-o partida pierduta din start pe terenul dezinformarii!

„şi mai ziceaţi de Badea că umblă fără cravată!!!”
Nu „ziceam” ci asa s-a prezentat la o „dezbatere publica” org la camera deputatilor de Farcas&Terteleac, anul trecut inainte de alegeri, cind un oficial italian(nu-mi amintesc numele) , invitat fiind sa ia cuvintul la tribuna dupa senatorul Badea, si-a inceput cuvintarea asa; ” Daca un senator al Romaniei, se prezinta la camera deputatilor Italiana, fara cravata la git, nu vad de ce eu ar trebui sa o tin” (citat aproximativ din memorie). SI ostentativ si-a scos cravata in fata tuturor, descheindu-si si camasa la git. Apoi si-a continuat ..cuvintarea! Cei care au fost in sala, poate isi mai amintesc!
Pare un episod lipsit de importanta si asa ar fi pt. o persoana fara o functie publica, intr-o asemenea imprejurare.
In asemenea situatii „acesti oameni” reprezinta Romania si institutia parlamentului, dar si o comunitate de mai mult de un milion de pers.

12 07 2010
eugenvilcu

Cred că astea-s chestii pe care ar trebui să i le spui lui Andi în faţă…postându-le aici nu faci nimic altceva decât să-l denigrezi gratis şi, sincer să fiu, eu nu am lăsat comentariile la liber ca să vă înjuraţi voi… Dacă vă banez pe toţi ziceţi că-s al dracu’…dacă nu, îmi umpleţi aici de zoaie…
:)…şi mai ziceaţi de Badea că umblă fără cravată!!!

12 07 2010
Mihai Muntean

@
Eugen: Daca vrei sa dai forta mesajului va trebui sa folosesti neaparat epitete din registrul eventualului tau viitor şăf(dă redactie), ca; „dobitoc, bou, nenorocit, grandoman”..etc. Insista deasemenea pe defectele fizice si pe problemele de sanatate ale destinatarilor, caci asta face „deliciul”(crede el) cititorilor si ridica nr. clickurilor! 🙂 Nu uita de familiie „acuzatilor”….! 🙂

Este obligatorie folosirea repetata si agresiva in succesiune cadenţată a tuturor acestora, in articole lungi incilcite, mincinoase si denigratoare.
Da-ti „cuvintu’ dă onoare”, recte jurăte pă ochii cu care ne vede, ca vei lasa liber „replicilor si raspunsurilor, tomnai pt. a vedea cu aceeiasi ochi(pe care te-ai jurat), daca cei pe care-i injuri iti vor raspunde!

Evident ca si asta-i o alta mare minciuna, caci vei taia si cenzura nelimitat orice replica, dupe care te intorci si strigi pa blog, forum si ieditoriale că ai avut dreptate si iata niminea nu are coraju’ sa-ti raspunda!

Bineinteles ca daca, „cuvintu’ nu ie”, „onoare nu ie”, da n-are nicio importanta ca la „el pă spatiile virtuale gestionate sau de proprietate pers”, falsul, impostura, trivialitatea fac casa buna cu „caracterul si educatia”!

Urmeaza toate aceste exemple si ai viitoru’ asigurat de „colaborâtor” si mina dreapta(sau stinga) a şăfului, in orice redactie si-ar mai depozita mizeriile d’aci incolo! 🙂
Sa-ti urez „succesuri” sau mai bine…lasă!?

12 07 2010
eugenvilcu

Hai să fim serioşi: aspir la cel puţin un Pulizer!… 🙂 Cu subiecte gen „PIR” risc să nu trec clasa…

12 07 2010
Duţu Mihai

Păi cam 90% din blogul tău e cu postări despre PIR. Să înţeleg că-ţi place să repeţi anii? 😀

12 07 2010
Mihai Muntean

@Eugen, fii atent ca iti risti (viitoarea) cariera de probabil si posibil „jurnalist”.
Nu se pune problema sa „treci clasa”, ci sa fii marginalizat din start si apoi eliminat …subtil. blogul tau a depasit nr. de „comentarii” ale blogului sefului si asta nu iti va fi iertata! 🙂
Sa nu te puna aghiutza sa mai pui vreun link pa forumul „mariei sale” ca ti-ai pus „pixul” in cui! 🙂

12 07 2010
Duţu Mihai

Aha, deci tu consideri că ce ai făcut tu a fost critică. Interesant. Pai dacă îţi faci carte de vizită să ştii că ea nu va reflecta nici calitatea şi nici pregătirea. 😀 Sunt destui care au crezut asta şi s-au înşelat. E inutil să continuăm discuţia câtâ vreme tu consideri perfect normal a scrie mizerii şi închipuiri (apropo, pe alandala eu cam vin cu argumente şi nu arunc cu teorii conspirative. indiferent cât de antipatici îmi sunt unii sau unele. dar asta rămâne între noi. 😀 ). Observ că te-ai căpătat deja cu stilul rădian de a te eschiva şi de a evita răspunsurile. În cazul ăsta îţi propun altceva: pune de-o nouă postare. Sau aştepţi să mai organizeze PIR vreo întrunire? 😀

12 07 2010
eugenvilcu

🙂 🙂 🙂 O să-mi fac o carte de vizită mare de tot (şi neaparat portocalie!) pe care să scrie Jurnalistul Eugen Vîlcu şi dacă mă vei critica pe Alandala îţi voi da scurt replica „imbecil” (glumesc, evident!) şi-ţi voi pretinde să ştergi postul ca să nu te pârăsc la „colegul” Băsescu. 🙂 🙂 🙂

12 07 2010
Duţu Mihai

Glumeşti nu? Hai să o lăsăm pe Alina de data asta şi să facem o altă comparaţie. Dacă Andi e jurnalist, Miruna Căjvăneanu ce mai e? Nu crezi că e o mare, mare diferenţă între un jurnalist închipuit şi unul care a studiat pt a lucra în domeniu? Există şi excepţii şi oameni fără pregătire în acest domeniu ajung mari jurnalişti, dar crede-mă că nu e cazul amicului tău. Nu mă crede pe cuvânt ci fă nişte cercetări în breasla jurnaliştilor. Dar ne luasem de la altceva, de la lipsa de fineţe şi logică din aşa zisele ironii ale tale. Am dreptate în ce zic sau crezi că e normal să fii … ironic, cum sunteţi tu şi Andi? 😀
Dă-mi exemplu de un articol bun de-al lui Andi. Dar cu nişte condiţii:
1. să nu fie preluat din alte ziare (treaba ta cum faci dar verifică înainte)
2. să fie corect scris din punct de vedere gramatical şi ortografic. Unii zic că e o condiţie obligatorie pt a putea aspira la un job în jurnalism
3. să nu fie un atac inept şi vulgar la adresa PIR sau altor persoane.
4. să se bucure de apreciere în rândul jurnaliştilor în primul rând şi apoi î rândul cititorilor. Alţii decât primatele sale de pe forum. 😀
şi ar mai fi şi altele dar peste care pot trece uşor. 😀 În lumea asta ciudată şi eu sunt considerat jurnalist (căci am o rubrică într-o revistă) dar departe de mine gândul de a mă considera aşa ceva. Plus că, conform invitaţiei lui Andi am înţeles că te aşteaptă în noua echipă a ziarului Millenium. O să ai pretenţia de a fi strigat jurnalistul Eugen Vilcu? 😀

12 07 2010
eugenvilcu

Faptul de a aprecia sau nu un jurnalist nu are a face cu calitatea de jurnalist în sine…de ce n-ar fi Andi jurnalist?

12 07 2010
Mihai Muntean

„Faptul de a aprecia sau nu un jurnalist nu are a face cu calitatea de jurnalist în sine…de ce n-ar fi Andi jurnalist?”
@Eugen:
Hai sa incerc un raspuns:
Pt acelasi motiv pt. care filialele PD-L/PSD,….PCR si orice alta „filiala judetzeana” in Italia sunt ilegale.

„Exista, activeaza”, dar nu au niciun fel de autoritate legala….!

E clar acum!? 🙂

12 07 2010
Duţu Mihai

Era să uit. Înţeleg să ataci pe cineva cu apelative gen păpuşă, păpuşă mică şi sexy, când principala ei grijă e să fie sau să devină divă. Din ce ştiu şi ştiu că ştii, Alina n-a bătătorit podiumuri de modă şi nici n-a ridicat pretenţii de divă. E doar o femeie, jurnalist de profesie, nu închipuită precum prietenul tău Rădiu. Deci … e cel puţin aiurea să alegi să fii, hai să zicem ironic cu astfel de apelative. Eu i-am mai zis şi lui Andi că pt a fi ironic e nevoie de mai multe decât un PC şi o conexiune la net. Same story şi cu golăneala. Acu’ pricepi? Vrei să fii ironic mergi cu alt stil şi alte înţepături. Tu ai pretenţii de băiat deştept şi sunt sigur că te vei conforma. Altfel rişti să devii ridicol. E ca şi cum m-aş apuca să fac caterincă de Ramona Bădescu (pe care am văzut că o adoraţi) şi cărţile şi/sau articolele scrise de aceasta (dacă ar exista aşa ceva). 😀

12 07 2010
Duţu Mihai

Din ceea ce cunosc DAC este o asociaţie apolitică. Asociaţie politică, în Italia, înseamnă partid. 😀 Tu, probabil sub influenţa luminii violet de la portocalii, ai uitat acest lucru. Vorbeşti despre multitudinea de proiecte cu finanţare U.E. . Ai habar despre ce vorbeşti sau doar îmi spui, aşa, teoretic ce ar trebui să facă o asociaţie? Fondurile le accesezi via România sau via Italia. Dacă mergi pe ideea via România ia-ţi gândul, că e cam imposibil de realizat din motive legislativo-administrative. Partea cu ajutoarele las-o-n sânge. Cine a vrut să fie solidar a făcut-o fără tam-tam şi fără heirupisme în gaşcă. Plus că n-am încredere să las nici banii de budă unor portocalii. Prefer să-i duc la sursă. Deci … . Vrei exemple cu portocalii care au candidat? Ia de cercetează ultimele alegeri din TriVeneto şi nu numai.

12 07 2010
Mihai Muntean

„Colaborare socio -culturala” intre asociatii nu (prea)exsista.
Exemplul cel mai clar, recent si cunoscut de „non-colaborare” a dus la falimentul lamentabil al LRI, din care facea parte si asoc.Fratia.
Protagonismul, individualismul si nepasarea au dus la moartea unui proiect bun ca idee.
Exemplele ar putea continua.
Unul dintre ele esti chiar tu; Desi faci parte dintr-o asociatie, ai dat dovada de un f. scazut spirit de echipa, scriind o „scrisoare deschisa” autoritatilor Ro, in nume propriu si nu in numele organizatiei din care faci parte.
Asociatiile(unele) nu „sunt atrase in politica”, ci se arunca ele insele pe tava politicienilor, in apropierea alegerilor.
Ce spuneai despre „evitarea politizarii lor”!?

Eu as propune sa incercam(ati) sa evitam(ati) ipocrizia, in legatura cu acest subiect.
Este foarte clar, ca si in acest caz e vorba de o criza colectiva de protagonism. „Nu putem fi noi, atunci nu sunteti nici voi”!

PIR spre deosebire de alte organizatii s-a nascut ca organziatie politica si si-a declarat deschis si transparent activitatea politica.
„Apoliticii de fatzada”….nu!

Nu vad in acest caz, vreun motiv pentru care noi ar trebui sa „asteptam” sau sa ne agatam la remorca „falsilor apolitici”.
Ma poti lamuri te rog!?

Pina la „listele civice” sau de partid, trebuie informate si descoperite „comunitatea si electoratul”, iar acest lucru se face in priza directa cu oamenii, nu din spatele monitoarelor.

12 07 2010
eugenvilcu

Îmi cer scuze pentru „păpuşă”…nu mă găndeam că i-ar fi dăunat în relaţia familială. Poartă cumva şi burqa? 🙂
Dar să revin: ideea colaborării şi a unui Consiliu Interasociativ al Românilor din Piemonte a apărut în timpul discuţiilor dintre PIR şi câteva asociaţii…nu ştiu dacă a propus-o cineva…pur şi simplu toţi am fost de acord că ar fi o chestie bună…
Da, DAC este o asociaţie politică locală, Costel Adjudeanu fiind printre membrii fondatori.
Cum se poate colabora în afara politicii? Păi, de exemplu, există destule proiecte dedicate stranierilor care sunt prea mari pentru a fi asumate de către o singură asociaţie (cu finanţare locală sau europeană). Beneficiind de sprijinul tuturor forţelor politice, aceste fonduri pot fi accesate şi proiectele respective dezvoltate în beneficiul comunităţii de către un Consiliu Interasociativ, adică un conglomerat asociativ regional. Nu ştiu dacă tu consideri o problemă faptul că marea majoritate a copiilor români care merg la şcoală vorbesc prost sau deloc limba română – asta ca să nu mai vorbim de scris sau de istorie…! Din punctul nostru de vedere este!
Sau: se strâng ajutoare pentru sinistraţii de la inundaţii. Nu văd de ce nu ar participa laolaltă PIR şi PDL, alături de toate asociaţiile! Ce are a face politica? Crezi că amărâţilor ălora care au pierdut totul şi dorm prin corturi le arde de politică?
Nu s-au impus condiţii, fiecare şi-a spus părerea şi a rămas ca, la o viitoare întâlnire, să fie stabilite reguli de comun acord.

12 07 2010
Mihai Muntean

„A propos de “mârlănism”, eu dacă întâlnesc un blog suscepribil de aşa ceva (din punctul meu de vedere, nu pretind că aş fi deţinătorul adevărului absolut!) ştii ce fac? Nu-l mai citesc!”

Sa inteleg ca acest blog nu-l mai citesti; http://andiradiu.net/ !? 🙂
Nu ai nevoie de ochelari sa descoperi mirlaniile, vulgaritatea, limbajul suburban si mitocania in blogul amintit!
Nu vorbim de suspiciuni ci de …certitudini la vedere! 🙂 🙂
Sau poate tu ai un „punct de vedere diferit”….despre mirlani,badarani si mitocani!?

12 07 2010
Duţu Mihai

Bine, de parcă a fi banat de tine mi-ar schimba viaţa cumva. Apoi tot foloseşti termenul păpuşă, ţi se pare normal să te adresezi aşa unei femei măritate? Hai să analizăm şi fotografiile şi trimiterile şi să tragem concluzii.
Dar să revin. Având legătură cu subiectul (oarecum, căci pe facebook la această postare se discută despre asta) te pot întreba cine sunteţi voi, cei ce ati propus o colaborare între PIR, PD-L şi DAC? DAC e cumva asociaţie politică? Cum vrei să colaborezi cu cei din PD-L fără ai implica în politică? Ai habar că toţi preşedinţii de filiale (ilegale) PD-L sunt şi preşedinţi ai propriilor asociaţii apolitice? Apoi cine sunteţi voi să impuneţi condiţii (am înţeles că propuneţi colaborare, dar în termeni şi condiţii impuse)? La ce grup inter-asociativ te referi? Cumva la cel condus de Melis? Te întreb aici deoarece pe facebook m-ai scos din listă pe principiul clasic: „tata, băieţii e răi şi mă bate”. Nu-ţi comentez decizia şi nici nu doresc să mă reprimeşti în lista ta, doar remarc un fapt.

12 07 2010
eugenvilcu

Dacă ţi-ai identificat tu amica în poza aia…treaba ta! Eu n-am făcut altceva decât să caut pe Google imagini o „păpuşă rea” 🙂 A propos de „mârlănism”, eu dacă întâlnesc un blog suscepribil de aşa ceva (din punctul meu de vedere, nu pretind că aş fi deţinătorul adevărului absolut!) ştii ce fac? Nu-l mai citesc! 🙂
Încadrezi cumva termenul „imbecil” la categoria ironii???
De banat nu-ţi face probleme: atât timp cât nu „sari calul” poţi comenta ce pofteşti.

12 07 2010
Duţu Mihai

Da, am văzut că s-a amestecat. Şi eu care speram că te-a lovit corectitudinea. Fă şi tu o listă cu ce cuvinte putem folosi atunci când replicăm amicilor tăi educaţi. Nu de alta dar n-aş vrea să mă trezesc banat sau cu mesaje cenzurate din motive necunoscute. Apropo de discuţii omeneşti: când o să faceţi şi voi diferenţa dintre mârlănism (exemplu chiar fotografia pusă în acest articol, cu trimitere la Alina) şi ironie?

12 07 2010
eugenvilcu

Nu am şters nimic…deocamdată. 🙂 Nu ştiu de ce, dar comentariul lui Andi s-a amestecat cu celelalte, nerespectând rândul…Hai să lăsăm animozităţile şi să încercăm să discutăm omeneşte, chiar dacă ne-am situa pe poziţii diverse!

11 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, am apucat de am citit ce a scris amicul tău Andi, înainte de a-i şterge comentariul. Poate acum realizezi diferenţa dintre limbajul meu şi al lui. Poate acum reuşeşti să realizezi cine e cu adevărat vulgar. Tocmai el ţinea prelegeri despre bun-simţ, educaţie şi respect. El îmi vorbea mie de ură. 😀

11 07 2010
eugenvilcu

Ok…întrucât nu pot să stau „atacat” 🙂 la computer pentru a aproba comentarii, am hotărât să le las la liber. Contez pe bunul simţ al fiecărui utilizator şi vă cer ca postările să fie făcute în anumite limite, considerând că sunteţi cu toţii oaspeţii mei şi nu voi tolera injuriile sau vulgarităţile.

11 07 2010
Duţu Mihai

@stefan cel mare: remarc că nu faci rabat nici tu de la punctul 3. Deci, rămâne cum am stabilit. În ceea ce priveşte punctul 4, dacă îmi demonstrezi că tu eşti acel nene care stabileşte cine e şi cine nu e educat, te cred pe cuvânt. Până atunci … dă-mi voie să nu-mi pară nici o secundă rău de educaţia primită.
Dar ca să-ţi răspund cumva concret la punctul 3 vin iar cu un link (nu pt a-mi face publicitate la blog ci pt că discuţia e mai amplă şi nu cred că mi se va acorda spaţiul necesar aici): http://dutumihai.com/2010/07/09/cautand-un-loc-de-munca-in-italia/ . Nu te rog să mă crezi pe cuvânt ci să citeşti şi comentariile şi eventual să le adresezi lor dilemele tale. Da, restricţiile ne limitează accesul pe piaţa muncii. Ce e neclar? Un rrumân are de ales între a munci pe şantier sau în fabrică. Punct. Că sunt şi excepţii, nu neg şi mă mândresc că sunt şi eu în rândul lor, dar sunt prea puţine şi ele doar confirmă regula. E greu să înţelegi asta dacă trăieşti departe de Italia.
Melis poate nu are timp să-şi împrospăteze pagina. Asta se întâmplă şi când cineva apropiat dispare dintre cei vii. Pt a afla cu adevărat ce s-a petrecut la întrunire şi ce s-a discutat precum şi care ar fi concluziile cred că ar fi mai indicat să vorbeşti direct cu cei implicaţi şi să nu iei de bun tot ce spun cei care primesc ştiri la mâna a paişpea. Zic eu că aşa îţi poţi face o părere corectă, mai ales că la întrunire nu a participat doa PIR. Prin asta vreau să spun că nu există riscul de a avea păreri subiective. Sa ne trăieşti şi tu.

11 07 2010
stefan cel mare

1. @Mihai Dutu: merci pentru corectarea numelui
2. vezi pe facebook la Melis/note/Interrogazione Melis martedì alle 12 in aula alla Camera: ostacoli all’accesso al lavoro dei comunitari romeni e bulgari
Condividi. Daca am priceput corect, ceea ce a fost in iunie era un raspuns la interpelare.
3. nu detin niciun adevar absolut si nici nu am pretentia de a il detine. te-am intrebat concret cum te incurca, te-ai eschivat neelegant
4. poti indrazni sa ma intrebi ce doresti insa imi voi rezerva dreptul de a raspunde cum si la ce cred, fara pretentii absolutiste si in nume propriu. apropo de teoria chibritului iarasi sunt nevoit sa iti dau dreptate: ar fi inutila, educatia se primeste in primii sapte ani. hai, sa traiesti!

11 07 2010
Mihai Muntean

@stefan cel mare;
Ai dreptate in parte. Insa nu m-am nascut „secretar”, iar acest fel de abordare prin prisma unei „functii temporare” dpmdv. e falsa.
In aceasta optica, ar insemna ca sunt obligat sa accept magarii, trivialitati, minciuni si mistificari fara nr. si mai ales fara a replica!
Nu raspund cu acelasi limbaj, nu e stilul meu si asta e de ajuns.

Prefer ironia,satira, si sarcasmul in locul injuraturilor si dovezilor nesfirsite de lipsa a celei mai elementare educatii, pe care sunt convins ca le-ai notat ….!

11 07 2010
Mihai Muntean

Cine minte!?

Andi; „Eugen, saptamana viitoare voi decide daca sunt sau nu in functie la Millenium…daca da, voi scrie 2 pagini detaliate despre aceste”…bla, bla!

Sau „Asociatia sociuo-culturale Europa” in comunicatul de presa din 07/07/10 :

” Stimati cititori, redactia publicatiei „Millenium”, va aduce la cunostinta cu data de astazi:(07/07…sic) Noul redactor sef este domnul Andi Radiu.”

Deci ipocrizia cu „stai sa vaz, sa vorbim si daca ne punem de acord …mai vedem” , e un moft de „zitella” in fata singurului petzitor avut vreodata. 🙂

11 07 2010
Duţu Mihai

@stefan cel mare: Dude, e Guido Melis nu De Melis şi interpelarea a avut în 6 iulie 2010. Acum nu ştiu în ce lună eşti tu, dar sigur nu e începutul anului. Îţi dau doar 2 link-uri:
http://www.stranieriinitalia.it/attualita-romeni_e_bulgari._il_governo_le_restrizioni_restano_11256.html
http://www.stranieriinitalia.it/attualita-romeni_e_bulgari._il_pd_basta_restrizioni_11254.html
Bănuiesc că nu trăieşti în Italia, altfel ai fi ştiut cum anume ne putem integra pe piaţa muncii. Dar dacă tu deţii statistici diverse te rog să mi le arăţi. Despre negocieri îţi pot spune cine nu ştia de ele: marele senator Viorel Riceard Badea, care a susţinut într-o şedinţă (deci nu eram doar eu cu el) că de fapt nu există restricţii. Eu îl întrebasem cum ne vom prezenta la negocieri. Asta se întâmpla la finele anului 2008. 😀 Ştii de ce mă „aprind”? Că indivizi ca tine care au impresia că deţin adevăruri de fapt şi de drept habar nu au de nimic. Sunt sigur că-mi vei servi din nou un discurs patetic privind educaţia şi-mi vei ţine teoria băţului de chibrit şi a vârstei. 😀 Iar despre funcţiile dintr-un partid, îndrăznesc să te întreb unde ai citit tu ce îndatoriri are un secretar? E din Rădiu citire sau te bazezi pe experienţe?
@Giovanni: Uha, când o să reuşeşti să strângi măcar 10 oameni cărora să le vorbeşti despre Dacia, întinde-mi o mână şi vorbeşte-mi de ce drepturi o să am în … ţara ta. Până atunci, wake up! 😀

11 07 2010
Giovanni il romeno

Mihai, eu ţi-am întins o mână pe care ai muşcat-o. Încă nu e târziu să te căieşti. Atenţie însă, pentru că în DACIA nu se vor cumpăra indulgenţe, … nefiind o practică ortodoxă !
Ragazzi, mă scuzaţi că vă vizitez rar, dar … sunt foarte ocupat. Un salut tuturor !

11 07 2010
stefan cel mare

1. @Dutu Mihai: te incingi repede si iti scapa esentialul 🙂 o fi varsta.
2. De Melis a interpelat la inceputul anului, nu la intalnirea in discutie
3. De Melis oricum a percutat lent, dat fiind faptul ca la inceputul lui decembrie 2009 o intalnire la nivel inalt a stabilit ca romanii vor fi restrictionati in continuare. Despre asta stiau inca de atunci cu totii (ambasador, parlamentari, PIR, asociatii romanesti etc.)
4. Dincolo de ideea restrictiei in sine, am o curiozitate: cati oameni stiti voi ca au fost impiedicati de restrictiile astea sa isi exercite profesia? Numarul lor e semnificativ statistic raportat la numarul romanilor din Italia?
5. @Mihai Muntean: L1: functia de secretar al unui partid ar trebui sa iti infraneze iesirile publice la modul asta, spre binele imaginii partidului. Secretarul comunica oficial, informeaza si ghideaza in baza liniei generale, nu raspunde provocarilor pe internet.

11 07 2010
Duţu Mihai

@stefan cel mare şi eugen: unde anume am înjurat PIR? A, vorbim aşa de dragul vorbei? 😀 Apoi, la acea întâlnire chiar s-au discutat situaţii şi s-au căutat soluţii. Apropo, repet a n-a oară: acolo au participat şi români care nu au legătură cu PIR, gen consuli, senatori, ambasadori. Nu ştiaţi? Sau din toţi doar PIR a greşit. 😀 Nu, nu la astfel de întâlniri se iau decizii. Nope. Deciziile se iau în faţa mititeilor sfârâind şi doar atunci când vor Badea şi Brânză. Înţeleg să fii arogant şi zemflemitor atunci când ai cu ce. În cazul de faţă îmi permit să mă îndoiesc de superioritatea voastră. Acum serios, situaţia comunităţii noastre din Italia o poate schimba cine? Andi Rădiu? Asociaţia Europa? PD-L? Badea? Brânză? Simona Farcaş? Aveţi habar despre ce discutaţi sau important e să dispară PIR? 😀 De curiozitate, a mai interpelat cineva guvernul italian pe tema restricţiilor noastre de pe piaţa muncii? Aud? Sau consderaţi a fi ceva normal să le avem? De Melis a auzit cineva? Ştie cineva cu precizie ce s-a discutat la acea întrunire? Nuu? Atunci pe ce bază trageţi concluzii? D:
@giovanni: bre, chiar mă întrebam când o să intervii, cu mantia ta de patriot înfocat şi să mă ceri afară. 😀
@andi: eşti campion mondial la schimbat subiectul. 😀 Dacă se poate, luminăţia sa, mister univers, zeus-ul jurnalismului, să-mi răspundeţi la întrebări. Da, numai când aveţi timp şi nu vă veţi împiedica de lucruri extrem de relevante, gen: ochelarii mei de soare, chelia mea şi viaţa sexuală. Aştept nerăbdător să-mi explici dacă încă te mai consideri apolitic. Prietenii tăi de pe forum ce zic? Să le readuc aminte cum înjurau PD-L? Ai reuşit să-i prosteşti (Eugen, dacă acest cuvânt este prea dur, te rog să mă scuzi şi să-l cenzurezi. 😀 )?

11 07 2010
Mihai Muntean

De fapt care-i broblemu’!?

Eugene, asculta-l pe „fratele tau” Lache delle Marche si taie replicile contradictorii asa cum face el…..! 🙂
Aplica apoi reteta ipocriziei si „minciunii senine”, condimenteaza totul cu o „lectie magistrală” de la scoala plingerii, aratindu-ne pe noi cu dejetu’, dupa care baga rpd. un articol pe blog cu link pa forum sa ..citeste si…”ceilanţi”. Nu uita să-(ţ)i intrebi cititorii daca „N-au nimic de comentat”!? 🙂 Unde nu stii intreaba-l ca e…mester si te lamureste.

Daca insa „9oul red. şăf” vrea sa citeste si ochii lui , „Cartea de capatîi a dejectiilor”, e deajuns sa-si revadă mizeriile de pe bloag si forum. 🙂 Cind ignoranta isi da mina cu tarele caracteriale (nu l-am injurat, nu taia! 🙂 ), apar asemenea frustrati!
Totusi un tratament cu lecitina, i-ar mai regenera cortexu’, ca l-a lovit amnezia si nu-si mai aminteste minciunile, mitocaniile,injuraturile, atacurile la familii si alte abjectii proferate…fara nr.

Veti vedea ca este…redactorul potrivit, la ziarul …de partid! 🙂
„N-am gasit alta rima.”

Inchei citîndu-i unul din „leit motivele” (nici aici nu-l injur…parol de gogol 🙂 ) : mult…iubite:

„daca ai stii ce impresie au despre tine „unii” despre care tu crezi ca-ti sunt prieteni, te-ai sinucide”…

Il rog totusi sa n-o faca, acum la apogeul „carierei”. Si caraghiosii isi au rolul lor in spatele monitoarelor. 🙂

11 07 2010
Andi

mai parvetinule (MihaiM), aminteste-i si jurnalistei (am si uitat de cand n-a mai publicat pe undeva) si scriitoarei (cu o carte plina de minciuni si greseli) ca ma copie banand si taind comentarii..uita-te in ograda ta mai grandoman nefericit si abia scos in lume…da intai exemplu colegei de partid si dupa aia trebuie sa ai pretentii…tu, muntean, daca nu ar fi fost PIR ai fi ramas un anonim analfabet si uitat de lume, cu singura realizare ca servitor…internetul asta are si punctele sale slabe…

11 07 2010
eugenvilcu

Cum ştiu că amicul Duţu ia foc repede şi nu-l bănuiesc nicidecum de a fi capabil a-şi insulta propria mamă (care-i musai cetăţean român!), mă văd silit a crede că expresia respectivă a folosit-o doar pentru a-şi descrie propria condiţie, eroarea de exprimare fiind datorată „focului luptei”… 🙂 Ori nu?

10 07 2010
stefan cel mare

Cat scandal si vorba goala plecand de la o amarata de intalnire „pentru ca popoarele noastre sa fie mai apropaite si sa ne iubim ca fratii”.
1. @Eugen: de ce crezi ca dupa ce se uita in DEX se va simti mai linistita? :))
2. intalnirea a fost de o plictiseala sterila fara seaman. nu s-a discutat nimic important, aceleasi abureli pe tema „colaborarii dintre state”. cine crede ca la asa intalniri se iau decizii care pot influenta lucrurile in comunitate mai are de rabdat pana pricepe.
3. eu si colegul meu Basescu plus apropiatul Napolitano, consideram ca este o infumurare si o mojicie auto-atribuirea unor relatii fara ca ele sa existe. (Basescu il chema pe un coleg de clasa din primara iar Napolitano mi-e apropiat, chiar intim, dat fiind ca televizorul e in dormitor si uneori mai stau si in boxeri prin casa).
4. Dutu Mihai are dreptate cand spune despre PIR ca „cel mai mare partid al rrumânilor din Italia, din moment ce este unicul”. Prin acelasi rationament se poate justifica si prezenta lor la intalnirea unde „S-au dezbătut teme interesante, cum ar fi restricţiile de pe piaţa muncii din Italia şi o mai bună colaborare pe teme economice între cele 2 ţări”. Sala trebuia cumva umpluta si banutii de protocol justificati.
5. @Dutu Mihai: tu faci parte din PIR? daca da, te injuri singur? daca nu, de ce ii injuri, ai ceva cu ei?

10 07 2010
Giovanni il romeno

Văd că sunt pomenit în lipsă. :))
/////////”…condiția de țigani și europeni rupți în cur nu ne-o vom depăși niciodată”/////////
Aşa cum au făcut-o alţii, o s-o facem şi noi, … mai ales când ne vom ”elibera” de cei ce se cred aşa.
În ceea ce priveşte ”ce am făcut pentru Comunitate”, pot spune fără îndoială că … nu am făcut nimic rău … ca alţii ! Eu nu sunt băiat rău, dar dacă aş putea, aş retrage ceva paşapoarte la ”anumiţi declaranţi”. :))))))))

10 07 2010
Dacic Dracon

@ Mihai: Observ cât de mult va interesează pe dumneavoastră domnule situația românilor și ca încercați sa faceți multe pentru ei. Se vede clar din atitudinea pe care o aveți și din clasificarea pe care o faceți. Ca sa va citez :”…condiția de țigani și europeni rupți în cur nu ne-o vom depăși niciodată”. Si calificativul „rrumâni” exprima clar patriotismul și mândria de a fi român.
Considerați acest răspuns ca pe un „La revedere!”. La următoarele dumneavoastră intervenții nu ma voi deranja sa răspund. Probabil ma voi duce sa iau o lămâie din frigider.
Doamne sunt mișcat pana la lacrimi de atâta patriotism!

10 07 2010
Duţu Mihai

@andi: Obsesiile te vor dărâma până la urmă. Tot mă rupi cu unii, cu alţii. Dă, frate, un exemplu concret. Aşa şi eu ştiu câteva zeci de persoane care nu dau un scuipat pe tine. Nu găseşti nimic ciudat că răspunzi prompt unuia pe care-l acuzi că stă prea mult în faţa computer-ului (că pe el poate stai tu 😀 )? Altceva în afară de a comenta pe seama cheliei mele, a ochelarilor mei şi a vieţii mele sexuale (by the way: roagă-ţi sursele să mai facă verificări) mai ştii? Tu la orice replici sec aşa? Cam ce relevanţă au aceste aspecte? Iar cu ura las-o-n sânge că eşti ultimul om care se poate pronunţa în această privinţă.

10 07 2010
Andi

eu sunt oaspete…tu esti un postac ce este primit si admis ca prieten doar cand cineva are nevoie sa injure si sa jigneasca pe altcineva…daca ai stii ce impresie au despre tine unii despre care tu crezi ca-ti sunt prieteni, te-ai sinucide…mai bine ai incerca sa scapi de abstinenta, ca vad ca stai toata ziua pe computer si ti-ai alterat creierul, si-asa bolnav de ura …

10 07 2010
Duţu Mihai

Eugene, ce anume lezează în replica mea? Cumva limbajul lui Andi e mai civilizat decât al meu? Cenzurează tu ce vrei şi publică ce şi cum vrei că oricum n-are importanţă, doar că mai am o curiozitate: dacă Andi îţi e oaspete eu ce sunt? 😀 Plus că nu mă consider off-topic, dar aştept cu nerăbdare să-mi explici tu de ce consideri că aş fi. Rămâi acelaşi personaj fără pic de caracter. Câtă vreme ai posibilitatea de a ignora şi şterge mesaje ai dreptate în tot ceea ce susţii dar adevărul e ceva ce încă n-ai descoperit. 😀

10 07 2010
eugenvilcu

X Dacic: Mda…păi, ce altceva să facă?!
X Duţu: 1.Dacă nu ai observat cumva, postul se referea la bâzdâganiile dragei tale amice…eşti off topic.
2. Reformulează, te rog, ultimul tău comentariu…nu-ţi pot/poţi permite să-mi jigneşti oaspeţii la mine acasă…un mişto, o înţepătură, mai merg dar nu trebuie să ajungem chiar la r***t.Apoi îl public.
X Andi: Poţi publica ce doreşti menţionând sursa… 🙂

10 07 2010
Duţu Mihai

@andi: No, e normal să mă banezi, aşa ai procedat mereu.(…) 😀 Tu nu pricepi că eşti penibil? Să mori tu că nu PD-L plăteşte publicarea ziarului? Să mori tu că o asociaţie apolitică trebuie să aibă sediu în acelaşi loc cu o filială PD-L. Sau că aceeaşi asociaţie apolitică e normal să publice programul de vizită al senatorului. Aşteptăm să revoluţionezi presa şi ziarul. Până acum rezultatele vorbesc de la sine. 😀
Cât despre poze, nu văd relevanţa. Poate îmi explici tu ce relevanţa are o poză urcată în grabă pe site? La revistă n-am doar un articol ci o rubrică permanentă. Da’ e deja prea mult pt tine, chiparosule! 😀

10 07 2010
Andi

daca pentru tine o poza nu inseamna nimic sau o postezi in graba, cand anunti ditamai revista, inseamna ca (si mi se reconfirma a mia oara) ca habar nu ai ce inseamna sa faci un ziar…tu habar n-ai pe ce lume traiesti dar vrei sa devii jurnalist…era posibil daca nu aveai creierul alterat de manii si schizofrenie…in plus, repet, abstinenta joaca feste unora ca tine, cu psihicul labil…pentru mine e un mare semn de intrebare faptul ca imi fac timp sa raspund unui (…) ca tine
Ps poate ii atragi atentia scriitoarei si jurnalistei ca taie comentarii si baneaza persoane, asta in spiritul coerentei si a afirmatiilor pe care le face…sau o fi o reactie dupa ce m-a parat la dom’ deputat?

10 07 2010
Duţu Mihai

Andi, fii bun şi mai cercetează şi o să descoperi că deşi mi s-a propus în repetate rânduri să scriu la Millenium am refuzat de fiecare dată. Dacă te ţin cojoeneşii facem o teleconferinţă şi vedem care are dreptate. Eu sau tu? În felul ăsta îţi pot spune şi ce mult te stimează preşedintele asociaţiei Europa, Iorgu Iordache. Scrisoarea prin care eşti numit e publică. 😀 Să înţeleg că doar tu n-ai primit-o? 😀 Aştept în continuare să ne explici cum vei rămâne apolitic scriind la un ziar portocaliu, finanţat de PD-L şi patronat de o asociaţie apolitică care are pe prima pagină programul unui senator PD-L. Cum s-ar zice ai nimerit fix în Raiul coerenţei. 😀 Sunt sigur că va creşte calitatea ziarului cu un aşa redactor-şef. Greşelile mele ortografice şi/sau gramaticale nu persistă şi dacă au apărut au fost accidentale, ceea ce nu pot spune despre tine şi gafele tale. 😀

10 07 2010
Andi

…inca ceva Eugen…Shreck p(r)osta(na)cu’ a ramas fixat de pe vremea numarului 1 al ziarului…chestia cu sponsorul, cu plata, etc…vorbeste din amintiri…s-a schimbat si se va schimba radical politica ziarului, grafica, continutul…au fost unele din conditiile mele…ia intreaba-l cat a primit de la Romania in contact pentru aberatia aia?… fotografia pe care o are acolo ilustreaza exact fata unui cocalar care a descoperit scrisul…ochelarii de soare erau tari de tot.

eu sa fiu in locul tau l-as bana…ca aici e unul din putinele locuri unde mai poate sa-si arunce dejectiile.

10 07 2010
Andi

Eugen, saptamana viitoare voi decide daca sunt sau nu in functie la Millenium…daca da, voi scrie 2 pagini detaliate despre aceste eveniment, cu bune si rele, cu consecinte , declaratii de la participanti si…reactii de pe internet. Daca esti de acord voi publica si opinia de mai sus.

PS Shreck a vrut sa fie si el in echipa redactionala de la Millenium…visa mititelul sa devina jurnalist…evident ca l-au ejectat de-acolo imediat fara sa apuce al doilea numar…ca pe vremea aia inca nu stia bine cum se folosesc diacriticele…era si perioada cand inca suferea din faptul ca lumea ii atragea atentia pe forum ca are greseli crase de exprimare si ortografice.

PS2 pe mine deja m-a parat jurnalista si scriitoarea…sunt in pragul unei crize de nervi

10 07 2010
Duţu Mihai

@Dacic Dracon. Ideea e simplă şi anume: nimic din ce a zis Eugen nu s-a adeverit. S-au dezbătut teme interesante, cum ar fi restricţiile de pe piaţa muncii din Italia şi o mai bună colaborare pe teme economice între cele 2 ţări. Marea bubă (a voastră) e că a fost şi PIR la eveniment. Era probabil mai util să fi fost o chermeză cu mici şi bere în care să se discute … nimic despre situaţia sinistraţilor din România şi alte caterinci care nu au nici o legătură cu rrumânii din diaspora. Aştept să organizeze asociaţiile voastre iubite întruniri care să strângă atâtea personaje importante din cele 2 ţări. Da’ e greu. 😀 Într-o lume normală, meltenismul exagerat arătat de Eugen ar trebui sancţionat. Cum nu e cazul, omul este felicitat. Mie sincer mi se rupe … de toată şleahta asta de patrioţi de week-end, habarnişti care au impresia că deţin rezolvări, deşi n-au întreprins nimic în viaţa lor. Poate d-aia totul e în van şi după părerea mea condiţia de ţigani şi europeni rupţi în cur nu ne-o vom depăşi niciodată. Peste unii trec anii degeaba. Eugene, câte zeci de ani ai de când eşti în Italia? Cumva vreo 15-20 ca Giovanni? Ce aţi realizat voi pt comunitate? Aud? De unde atâta tupeu să trageţi voi la răspundere pe cineva, câtă vreme zaceţi precum brânza?

10 07 2010
Dacic Dracon

De data asta chiar nu mai scapi. Te pârăște sigur :D. Tovarășa educatoareeeee ia uite ce a zis Eugeeeeen….. :((

10 07 2010
Duţu Mihai

Meştere, ai uitat să zici cum diversiunea nu s-a mai întâmplat. Evident, datorită ochiului tău fin, care asemeni unui far observă tot ce mişcă. 😀 Interesant ar fi cum ai ajuns tu la concluzia că PIR+PDL=love şi că PIR nu e cel mai mare partid al rrumânilor din Italia, din moment ce este unicul. În rest observ că eşti un tip informat şi citit care-şi permite să facă critică literară fără a lectura cartea. Hai, mai bagă 2-3 articole de tipul ăsta şi ai post garantat la marele ziar Millenium. Doar că există o problemă: acolo scrii (tot) moca, neexistând remuneraţii pt mâzgălitori. Singura soluţie pt a obţine câţiva cenţi pt un covrig e să-ţi aduci sponsori care să-ţi plătească pagina unde urmezi să scrii. 😀

Lasă un răspuns

