Matracuca strikes again. De mahala.

9 03 2011

M-au dat la ziar! Mai precis, precedenta mea postare pe blog a înfuriat-o la culme pe Alinutza şi pe amicii ei PIRişti, care s-au văzut a culege primul lor rezultat la Torino: canci!
Drept urmare, într-o chestie care s-ar dori editorialul ziarului pe care-l păstoreşte, mimoza s-a hotărât să mă facă cu ou şi cu oţet: „matematicianul lu’ peşte prăjit”, „mincinos”, „îi pupai în dos pe portocalii” (eşti sigură că nu-i ziar de scandal?) şi alte cele, după cum a dus-o pe ea inima şi, mai ales, mintea.

Cu privire la subiect, comentariile cred că sunt de prisos: am specificat că micul meu exerciţiu matematic pleca de la o presupunere, însă – aici aveţi dreptate şi voi! – e dificil să-i ceri cuiva să citească şi să şi înţeleagă, mai ales că n-am pus desene. În continuare, „mega-galactica” redactoriţă ( ştiu că nu-i corect, da’ îl pun că rimează cu „mironosiţă”!) face abstracţie de informaţiile pe care le are şi se declară fericită să mă dea-n judecată, împreună cu „Ora României”, pe motiv că le-am fi vândut ziarul… Aici se cuvine a face câteva precizări: cu vreo două săptămâni în urmă, cuiva i-a venit ideea de a pretinde 50 de cenţi, în faţa bisericii româneşti, pentru jurnalul matracucei, care-i gratuit. Ulterior, omu’ PIRului la Torino, făcând câteva investigaţii, a aflat că era vorba despre un enoriaş care editează şi el un buletin de orientare ortodoxă, pe care îl vindea cu suma respectivă oferind ca BONUS şi ziarul ce adăposteşte elucubraţiile Alinutzei… Ştiţi, un fel de… „cumperi o maşină de spălat şi-ţi dăm un breloc gratuit în schimb”.
Rezolvată treaba cu „vânzarea”, fudula se dă cu tupeu la „Ora României”, sugerând că cele două ziare ar fi în concurenţă, lucru pe care încă nu m-am decis cum să-l interpretez: o dovadă de grandomanie a Alinutzei sau o gravă jignire la adresa „Orei României”.
Concluzia articolului, singura decentă, este că „în toată povestea asta am pierdut cu toţii”. Dar, spre a pune o amprentă personală şi a nu lipsi tortul de cireaşă, ţaţa-şi mănâncă două virgule din ultima propoziţie. Că aşa-i în tenis!

Acțiuni

Information

4 responses

11 03 2011
marian

Eugen nu stiu de ce te agiti atat matracuca are niste editoriale de 2 bani, pardon nici atat ca-s gratis…eu citesc Ora si n-am vazut niciun articol indreptat impotriva ei…ceva lectii de comportament ar trebui sa ia de la Gaita da’i prea stupida matracuca sa inteleaga ce-nseamna libertate jurnalistica

9 03 2011
Dutu Mihai

Eugene, din fericire pt umanitate în aulele unde se judecă cetăţenii ridicolul nu este atât de prezent precum crezi. Ieşi niţel din Kafka şi ia seamă la ce se întâmplă pe planeta asta. Eu mă opresc aici căci, aşa cum ţi-am mai zis, nu este războiul meu şi, cel mai important, nu sunt atât de idiot încât să cred că te pot schimba cumva. Mergi pe drumul tău dar în mod sigur nu e ăla pe care ţi-ai propus să mergi de la început. :))

9 03 2011
eugenvilcu

Amice, datu-n judecată e la liber, puteţi încerca! Da’ nu cred că vă ajută DEXu’. Pe de altă parte, cum ar putea fi făcut un om să înţeleagă mai bine mesajul, decât explicându-i-se cu propriile cuvinte?

9 03 2011
Dutu Mihai

Mie îmi sună cumva a replică şi nu a atac editorialul Alinei. Adică citeşte editorialul sau editorialele lui Gaiţă şi apoi pe ale Alinei. Mă rog, nu doar asta vroiam să-ţi zic. Vreau să-ţi zic că ceea ce faci tu acum se numeşte mitocănie. Foloseşti un limabj birjăresc şi de mahala cu intenţia de a fi ironic. Nu-ţi iese şi lucrurile astea s-ar putea rezolva lejer în tribunal. Dar nu e treaba mea asta. Doar că n-am cum să nu remarc evidenţele şi faptul că aplici întocmai stilul mizer al lui Andi atunci când vrei să replici. Meştere, ironia şi pamfletul nu sunt la îndemâna oricui.

Lasă un răspuns

