ILIESCU ASASIN – Măcar cu atâta suntem datori!

22 12 2011

Eu am fost unul dintre cei care au participat la Revoluție. N-am făcut mari acte de eroism, fiindcă în Târgu Jiul meu natal căderea regimului comunist s-a făcut oarecum soft, fără focuri de armâ și vărsare de sânge. Pur și simplu, pe la miezul zilei de 22 decembrie 1989, am intrat în sediul fostului Comitet Județean, am vandalizat (ei, da, și acum mai simt satisfacția și ura cu care am făcut-o!) portretele gunoaielor de Ceaușești și am vorbit oamenilor din fața clădirii. Nu știu ce le-am spus, momentul fiind prea mare și prea încărcat de emoții, însă țin minte că eram pe aceeași lungime de undă, rezonam… Nu am plecat de acolo decât a doua zi după Crăciun, când era deja clar că învinsesem. Pentru mine a fost o Revoluție. Și pentru morți A FOST O REVOLUȚIE! Pentru Iliescu nu. Pentru el a fost doar o punere în scenă menită să-l catapulteze la putere cu orice preț… Și ce preț!!!

Au trecut 22 de ani în care am aflat cu siguranță un singur lucru: că au murit oameni. Teroriștii, libienii, ”securiștii fanatici loiali dictatorului” s-au evaporat ca prin minune, nu există dovezi și nici vinovați. Doar uitarea, fiindcă ăsta este singurul lucru care ni se sugerează cu insistență: uitați, gata, s-a terminat! EU NU VREAU SĂ UIT! ȘI VREAU CA EI SĂ ȘTIE ASTA, CĂ NU VOM UITA! Măcar cu atâta suntem datori…
În micimea noastră de muritori de rând, să le arătăm că, deși au reușit să-și șteargă orice urmă, noi știm adevărul: intrați pe Google și căutați ”ILIESCU ASASIN”. Tastați aceste cuvinte de cât mai multe ori, cu furie, până când motorul de căutare va ”învăța” formula și va începe să o sugereze. Și dați mai departe, prin orice mijloc, acest anunț. MĂCAR CU ATÂTA SUNTEM DATORI

Acțiuni

Information

2 responses

26 12 2011
gheorghita ababei

Iliescu asasin desigur, un asasin al economiei Romaniei, un asasin al patrimoniului national si al resurselor minerale vandute, un asasin al libertatii individuale care ar trebuii sa se termine acolo unde incepe libertatea celorlalti si fara a o invada, un asasin al demnitatii de roman prin influentarea conruptiei pe care au condus-o, etc

26 12 2011
comunita rumena

Nu numai Iliescu este asasin ci integul clan al psd-ului care in trei mandate au reusit sa aduca pagube Romaniei mai multe decat un razboi. Unde este petrolul Romaniei si toate produsele derivate–l-au vandut si au inchis toate rafinariile si combinatele chimice facand sa-si piarda locul de munca peste 800 000 de angajati. Unde este industria carbunelui si toate termocentralele–le-au inchis, pierzandu-si locul de munca aproape un milion de angajati. Romania era o tara unde oamenii (intradevar si datorita comunismului) nu aveau nici macar curajul sa vorbeasca de anumite infractiuni. Astazi suntem tara cea mai corupta din Europa si unde a fi infractor e aproape o meserie. Referitor la ” Iliescu asasin” cred ca fara sa exagerez pot sa spun ca atatea daune cate au adus Romaniei in anii lor de guvernare nu au fost produse nici macar de revolutie. Deci Iliescu este un asasin al neamului nostru si al patrimoniului national.

Lasă un răspuns

